تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع):

ری قطب فرهنگی استان تهران محسوب می‌شود

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان تهران در برطرف کردن مشکلات شهرستان ری بسیار قابل توجه است، گفت: ری قبله و قطب فرهنگی استان تهران به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۶۸۷۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری در مراسم ستاد بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که به همت روابط عمومی آستان با حضور مسئولان و مدیران شهرری در دفتر تولیت آستان برگزار شد با اشاره به جایگاه رفیع حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از مصادیق بارز تعظیم شعائر الهی است.

وی ادامه داد: احساس مسئولیت نسبت به این امامزاده واجب التعظیم(ع) از شاخصه‌های مهم محبان و عاشقان اهل بیت(ع) به شمار می‌رود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه در بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) باید به دو نکته توجه ویژه شود عنوان کرد: نخستین اقدام قابل توجه دعوت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان تهران به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است تا احساس مسئولیت بیشتری نسبت به این منطقه داشته باشند.

آیت الله محمدی ری‌شهری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبنی بر اینکه ری قبله تهران است ،تصریح کرد: توجه به جایگاه و موقعیت شهرری بسیار حائز اهمیت است بر همین اساس برطرف کردن مشکلات این منطقه نیز مهم به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: شورای شهر تهران نیز لازم است به تناسب ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در این آستان حضور پیدا کنند تا به این وسیله شرایط منطقه و استان را مورد بررسی قرار دهند.

تولیت آستان مقدی عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه نقش مسئولان و مدیران شهرستان ری در عرصه فرهنگی بسیار مهم و اثرگذار است گفت: مسئولان و مدیران شهرستان ری باید از بستر موجود جهت فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی برای جذب نوجوانان و جوانان بهره ببرند.

آیت الله محمدی ری‌شهری، با اشاره به اینکه تجلیل از بانیان خیر آستان مقدس در سالروز این امامزاده واجب التعظیم(ع) از دیگر اقداماتی است که باید در روز ولادت انجام شود خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که به مناسبت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌توان انجام داد بیان فضائل آن حضرت در تریبون‌های نماز جمعه و انعکاس خبری سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از رسانه ملی است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار