اجرای طرح شهید پژوهی در مدارس شاهد وایثارگران فارس

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس گفت : شهید پژوهی فرصتی سازنده است که دانش آموزان با بررسی ویژگیهای اخلاقی شهدا ، با هدف نهادینه سازی فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت بعنوان ماندگارترین میراث دوران دفاع مقدس آشنا شوند .

کد مطلب: ۶۸۷۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، علیرضا مختاری در جلسه کارشناسان و رابطان پژوهشی نواحی چهار گانه شیراز گفت :هدف از اجرای این طرح گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ،الگو پذیری از سیره شهدا و بالابردن سطح دانش و مهارت پژوهشی در دانش آموزان است .

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:عرصه تعلیم و تربیت از مهم ترین زیر ساخت های تعالی همه جانبه کشور و ابزار جدی برای ارتقاء سرمایه انسانی شایسته کشور در عرصه های مختلف است .

مختاری گفت: تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی ایران در گرو تربیت انسان های عالم و متقی و آزاده است و در این میان شهید پژوهی فرصتی سازنده است که دانش آموزان با بررسی و یژگیهای اخلاقی شهدا ،با هدف نهادینه سازی فرهنگ ارزشمند ایثارو شهادت بعنوان ماندگارترین میراث دوران دفاع مقدس آشنا شوند .

وی در این جلسه به چگونگی اجرای این طرح در مدارس شاهد و ایثارگران استان اشاره کرد و گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح دوره آموزشی یک روزه برای رابطان پژوهشی ادارات آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار