اختتامیه شهید پژوهی قطب شهید برونسی

مشهد(پانا): مراسم اختتامیه شهید پژوهی قطب شهید برونسی با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه ، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۳۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه شهید پژوهی قطب شهید برونسی

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، سعادتمند در مراسم اختتامیه طرح شهید پژوهی قطب شهید برونسی در تربت حیدریه ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: پژوهش و تحقیق در سیره و زندگی شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد و از این رو طرح شهید پژوهی با همکاری آموزش و پرورش و بنیادشهید در مدارس شاهد خراسان رضوی به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه احتیاج داریم نسل آینده به صورت عمیق و بدون ابهام با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند ادامه داد: در همین راستا اجرای طرح هایی مانند شهیدپژوهی می تواند به ما در تحقق هدفی که در این زمینه دنبال می‌کنیم کمک کند.

سعادتمند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرد ولی با پژوهش می توان به تعمیق فرهنگ شهادت در جامعه کمک کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب، نظام، امنیت و هر آنچه که امروز داریم را مدیون شهدا هستیم و باید باتمام توان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن ها راهشان را ادامه دهیم.

وی همچنین به تهیه زندگینامه و خاطرات شهیدان اشاره کرد و گفت: در تربت حیدریه 9 کتاب در زمینه شهید پژوهی توسط مدارس شاهد و کارشناسی شاهد تالیف شده که این مجموعه مستند خوبی برای پژوهش در مورد شهدا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار