لزوم مشارکت سازمان های اجتماعی و مردم برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با حضور در شهر بار و در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: بایستی سازمان ها، نهادهای اجتماعی و مردم برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت مشارکت کنند.

کد مطلب: ۶۸۶۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . محسن عظیمی نژاد با بیان خاطرات دوره نوجوانی خود که مدتی در شهر بار سپری شده بود فداکاری های مردم شهر بار برای انقلاب اسلامی و تقدیم تعداد زیاد شهدا در جنگ تحمیلی را یاد آور شد و خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، وضعیت شهر بار امروز قابل مقایسه با گذشته نیست و امیدواریم با تلاش مسئولین و مردم این وضعیت ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم در اولویت هستند اظهار نمود: باید با تمام توان هر کاری را که می توانیم برای مردم انجام دهیم زیرا که مردم لایق بهترین ها و تکریم ببیشتری هستند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت فقط قادر به تامین 25 درصد سلامت مردم است عنوان نمود: 75 درصد دیگر اهداف بهداشتی در جامعه با مشارکت بقیه سازمان ها ، نهادهای اجتماعی و مردم محقق می شود و در این رابطه همکاری و تعامل تمام سازمان ها و افراد جامعه در حوزه سلامت لازم است.

محسن عظیمی نژاد با اشاره به برخی مشکلات بهداشتی بیان شده توسط رئیس شورای اسلامی شهر بار بیان کرد: در بیشتر این موارد همانند رهاسازی فاضلاب منازل به معابر شهری، وظیفه بهداشت و درمان نظارتی بوده و بایستی برای حل مشکلات سلامت از تعاملات بین بخشی استفاده کرد.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه آقای سیدحسین حسینی رئیس شورای اسلامی شهر بار ضمن تشکر از فعالیتهای خوب دانشکده علوم پزشکی در چهار سال اخیر برای شهر بار، از حضور تیم مدیریت ارشد دانشکده در شهر بار برای استماع مشکلات موجود قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار