باید ذهنیت گذشته، نسبت به درس تربیت بدنی تغییر کند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نحوه ارزشیابی درس تربیت بدنی یکی از دغدغه اولیاء و سیستم آموزشی می باشد و باید ذهنیت گذشته نسبت به درس تربیت بدنی تغییر یابد.

کد مطلب: ۶۸۶۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، نشست هم اندیشی سرگروه های استان و مناطق، آموزگاران و دبیران درس تربیت بدنی جهت تصویب آزمون هماهنگ پایه ششم و نهم در محل سالن شماره 2 اداره کل برگزار شد.

«ولی حسینی» معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این نشست اظهار کرد: در درس تربیت بدنی، نرم آمادگی جسمانی یکی از فاکتور های اصلی و معیارتشخیص آمادگی جسمانی دانش آموزان می باشد .

وی خاطر نشان کرد: نحوه ارزشیابی درس تربیت بدنی یکی از دغدغه اولیاء و سیستم آموزشی می باشد و باید ذهنیت گذشته به درس تربیت بدنی تغییر یابد.

حسینی ادامه داد: رويكرد اساسي درس تربيت بدني، فراهم كردن زمينه هاي ارتقاء سطح آمادگي جسماني و سلامتي دانش آموزان و ويژگي هاي شخصیتی مثبت از طريق فعاليت فردي و گروهي است و بديهي است ارزشيابي اين درس، تحت تأثير رويكرد آن قرار مي گيرد.

وی اذعان کرد: بازخوردهاي دريافتي به اصلاح روند آموزش و روش تدريس منجر مي شود و به اين ترتيب، ارزشيابي خود وسيله اي در جهت ارتقاي سطح سلامتي است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار