حضور گسترده ورزشکاران اسلامشهر در راهپیمایی 13آبان

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله روز 13 آبان با حضور گسترده ورزشکاران اسلامشهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۸۰۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،آرمیان رییس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد : ویژه برنامه فرهنگی ورزشی با همکاری پایگاههای بسیج شهرستان و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش درجهت نکوداشت روز ۱۳ آبان تدارک دیده شد .

وی در ادامه به برگزاری مسابقات ورزشی ژیمناستیک ،دو و میدانی رده نوجوانان و جوانان در پیست گندم و آرد، تنیس روی میز رده نونهالان و نوجوانان در خانه پینگ پنگ ، برگزاری لیگ فوتبال ، مسابقات آزاد شطرنج و شنا در استخر شهید شوشتری اشاره کرد .

آرمیان در رابطه با روز 13آبان که یادآور حماسه ها و رشادت های دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام خمینی(ره) در سال 1358 است ، افزود: این حماسه بزرگ برگرفته از بصیرت و شهامت های دانشجویان و دانش آموزان در آن دوره بود و دانش آموزان و دانشجویان، امروز هم از همان بصیرت و بینش اعتقادی برخودار هستند .

وی در ادامه به حضور گسترده و پرشور جامعه ورزشی همراه با جامعه فرهنگی و مردم شریف اسلامشهر در راهپیمایی سراسری روز 13 آبان روز دانش آموز اشاره کرد و گفت: مردم سراسر کشور با سردادن شعارهای ضد استکباری ؛ نفرت و انزجار خود را نسبت به سیاست های استکبار جهانی نشان دادند.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار