استاندار تهران:

احداث بیمارستان، اولین حمایتی است که ازشهرستان پیشوا می توان انجام داد

جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان پیشوا با حضور معاونین استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران، امام جمعه و فرماندار پیشوا، مدیران کل دستگاه های اجرایی، معاونین فرماندار، بخشداران و مدیران شهرستان پیشوا برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۷۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، محمدحسین مقیمی در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان پیشوا بیان داشت: شهرستان پیشوا همه تلاش خود را در بخش تولید و کشاورزی معطوف کرده است و تولیدات آن در کل استان تهران و دیگر نقاط کشور به مصرف می رسد .

وی افزود: اگر می خواهیم از تولید و تولید کنندگان شهرستان پیشوا حمایت کنیم، اولین و کوچکترین کاری که می توانیم انجام دهیم ایجاد بیمارستان در این منطقه است .

استاندار تهران بیان داشت: در شهرهایی مانند تهران که بخش عمده ای از فعالیت آن، معطوف به خدمات است، تعداد قابل توجهی تخت بیمارستانی ایجاد شده است ولی شهرستان پیشوا با وجود همه توانی که در بخش تولید صرف می کند، از داشتن یک تخت بیمارستانی هم بی بهره است .

وی با اشاره به وضعیت صنعت شهرستان پیشوا گفت: در شهرک صنعتی پیشوا 9 واحد صنعتی فعال داریم و علیرغم پتانسیل های موجود این شهرک، استقبال چندانی از آن صورت نگرفته است .

مقیمی، صنعت شهرستان پیشوا را نوپا دانست و گفت: توسعه شهرک صنعتی پیشوا نیازمند آن است تا وقت بگذاریم و با رعایت ضوابط شهرک صنعتی، سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در این منطقه تشویق و از پتانسیل های موجود در جهت رونق اشتغال استفاده کنیم .

وی گفت: با توجه به اهمیت کشاورزی در پیشوا، ایجاد صنایع بسته بندی و صنایع تبدیلی می تواند موجب رونق بخشی حوزه کشاورزی است .

استاندار تهران حضور مدیران را در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان الزامی دانست و افزود: شورای برنامه ریزی و توسعه استان بالاترین مرجع تصمیم گیری استان است و حضور مدیران در این جلسات نه تنها اختیاری نیست بلکه الزامی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار