همزمان با روز ملی روستا

نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی زنان روستایی شهرستان زاوه افتتاح شد

همزمان با روز ملی روستا و عشایر نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی زنان روستایی در آموزشگاه آیلین هژبرالسادات در روستای چخماق با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد .

کد مطلب: ۶۷۳۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، همزمان با روز ملی روستا و عشایر نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی زنان روستایی با حضور فرماندارشهرستان ،معاون فرمانداری ، بخشدار بخش سلیمان ، ریس جهاد سازندگی و مدیر آموزش و پرورش زاوه در آموزشگاه آیلین هژبر السادات واقع در روستای چخماق افتتاح شد .

محمودی فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مجریان و برپاکنندگان این نمایشگاه اعلام کرد که همزمان با روز ملی روستا و عشایر دولت نیز برنامه هایی را در سطح کشوراجرایی کردند .

وی درادامه افزود : دانش آموزان عزیز ما می توانند با برپایی این قبیل نمایشگاهها یک سنت اصیل ایرانی اسلامی را به بهترین وجه ممکن ، هم سمعی و هم بصری به نسلهای بعد انتقال دهند.

محمودی با توجه به فزونی جمعیت روستایی نشین در شهرستان زاوه برگزاری این قبیل نمایشگاه و جشنواره ها باعث امید بیشتر و زنده نگه داشتن پیشینه فرهنگ و هنر روستایی خواهذ شد .

عابدی مدیر اموزش و پرورش زاوه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت : خیرین واقعی معلمین عزیز ما هستند که سی سال از عمرو جوانی خود را صرف تعلیم و تربیت دانش آموزان ایران اسلامی
می کنند .وی ادامه داد: برپایی و برگزاری این نمایشگاه با همت و تلاش جمعی صورت می گیرد که این مهم در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان زاوه به خوبی صورت گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار