در دومین دوره آموزشی کارشناسان قرآن آموزش و پرورش رونمایی شد

«در مسیر رضوان»؛ نگاهی به فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش دولت یازدهم

کتاب «در مسیر رضوان» با نگاهی به فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید در دومین دوره آموزشی کارشناسان قرآن آموزش و پرورش سراسر کشور در رامسر رونمایی شد.

کد مطلب: ۶۷۲۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، کتاب «در مسیر رضوان» از سوی اداره کل قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با نگاهی به فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در دولت تدبیر و امید منتشر و در دومین دوره آموزشی کارشناسان قرآن آموزش و پرورش سراسر کشور که به میزبانی مازندران در رامسر در حال برگزاری است، رونمایی شد.

این کتاب گزارشی به بررسی عملکرد و فعالیت‌های اداره کل قرآن، عترت و نماز می‌پردازد و دارای تکنولوژی واقعیت افزوده است که پس از نصب نرم‌افزار مخصوص کتاب بر روی تلفن همراه، به راحتی می‌توان با قرار دادن دوربین تلفن خود بر روی هر یک از تصاویر، فیلم‌های مربوطه را نظاره کرد.

«در مسیر رضوان» در چهار بخش قرآن، عترت، نماز و مجموعه تولیدات اداره کل قرآن، عترت و نماز به معرفی فعالیت‌های این اداره کل می‌پردازد.

در بخشی از مقدمه این کتا به قلم محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش چنین آمده است:

«مجموعه حاضر عمده فعالیت‌های این اداره کل در قالب طرح‌ها، برنامه‌ها و تولیدات در سه حوزه است. بخشی از این طرح‌ها و برنامه‌ها از سال‌های اول انقلاب شروع و همچنان ادامه داشته و در بسیاری از موارد تکمیل گردیده و یا به روز شده و با شیوه‌های جدیدتری عرضه شده است و بسیاری دیگر در سال‌های اخیر از زمان دولت تدبیر و امید جهش یافته و یا ابتکاری می‌باشند و بخش دیگری از این فعالیت‌ها در قالب حمایت از طرح‌های قرآنی سایر بخش‌های وزارت متبوع است. در ارایه این فعالیت‌ها سعی بر اختصارگویی بوده و از توضیحات اضافی صرف‌نظر گردیده و در پنج قسمت مقدمه، اهداف، شیوه اجرا، نتایج و تصاویر ارائه شده و از توازن‌بخشی و نظم خاصی برخوردار است.»

«در مسیر رضوان» در یک‌صد و 60 صفحه و به صورت تمام گلاسه در سه هزار نسخه به چاپ رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار