مدیر کل سیستان و بلوچستان خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی دو پروژه آموزشی با اعتبار 814 میلیون تومان در قصرقند

علیرضا نخعی گفت: مدرسه 6 کلاسه آفرینش با اعتبار 800میلیون تومان افتتاح و کلنگ احداث مدرسه یک کلاسه چراغ آباد باصرف اعتباری بالغ بر 14 میلیون تومان در شهرستان قصرقند به زمین زده شد.

کد مطلب: ۶۷۱۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه آفرینش قصرقندباحضور دکتر واعظ مهدوی معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، رئیس سازمان برنامه وبودجه استان ،مدیرکل آموزش وپرورش استان،مدیرکل نوسازی مدارس استان ،فرماندار ،مدیر آموزش وپرورش ،مردم شهرستان و دانش آموزان برگزارشد.

دراین مراسم مدیرکل آموزش وپرورش استان خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان شایسته بهترین مدارج و مناصب در این جامعه هستید و آرزوی همه ما خوشبختی و سعادت شما دانش آموزان است به همین جهت ما به عنوان متولیان تعلیم و تربیت وظیفه داریم تا نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا یک فضای باصفای پراز محبت وخلاقیت ایجاد کنیم تا تعلیم وتربیت بتواند بخوبی نقش خودش را ایفا کند چرا که راه توسعه این سرزمین از توسعه تعلیم وتربیت و سواد می گذرد.

نخعی از حضور شهروند افتخاری واعظ مهدوی در افتتاح دبیرستان دخترانه آفرینش قدردانی کرد وافزود: ازهمت بلند این برادر بزرگوار در تخصیص اعتبار طرح ایجاد فضاهای آموزشی برای اتمام مدرسه تشکرمی کنیم .

واعظ مهدوی درجمع مردم ومسئولین شهرستان قصرقند از نعمت استقلال و روی پای خودایستادن به برکت سواد و علم و دانش اشاره کرد و افزود:کلمه لا اله الا الله یعنی بندگی غیر خدانکردن و تکیه بر ذات باری تعالی تنهاراه سعادت است و این بدست نخواهد آمد مگرسرمایه گذاری روی شما جوانان و نوجوانان عزیز که امروز با بهره برداری ازاین مدرسه وباخوب درس خواندن در مسیرالهی و لااله الاالله قدم برمی دارید.

امیری مدیرآموزش وپرورش قصرقند درحاشیه افتتاح این مدرسه درخصوص مشخصات این پروژه گفت:این آموزشگاه شش کلاسه ،با زیر بنای754مترمربع فضای آموزشی در دوطبقه همراه با تجهیزات کامل شامل6چشمه سرویس بهداشتی،۶۳مترمربع سرایداری،۱۰۸۷مترمربع محوطه سازی و۱۶۱مترطول دیوارکشی بااعتباری افزون بر۸۰۰میلیون تومان که۵۰۰میلیون از محل طرح ایجاد توسعه فضای آموزشی و۳۰۰میلیون تومان استانی تامین شده است افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

گفتنی است،بیش از180دانش آموز مقطع متوسطه اول از این آموزشگاه بهره مند شدند.

شایان ذکر است :کلنگ ساخت اولین مدرسه توپی ( یک کلاسه چراغ آباد )باصرف اعتباری بالغ بر 14 میلیون تومان و با زیر بنای35متر مربع با استفاده از مصالح جدید بارویکرد طرح جایگزینی فضاهای آموزشی نامناسب و باهدف همسان سازی مدرسه و بافت سکونتی عشایر به زمین زده شد تا در کمترین زمان ممکن ساخته ودر اولین روزهای آغاز سال تحصیلی جدید دراختیار دانش اموزان عشایری چراغ آباد قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار