برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد؛

اجرای تور گردشگری مذهبی رایگان در همدان

خبرگزاری پانا: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: برای نخستین بار در کشور تور گردشگری مذهبی رایگان در همدان انجام می‌شود.

کد مطلب: ۶۶۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا در همدان، با اشاره به اجرای تور گردشگری مذهبی رایگان در همدان، اظهار کرد: این مهم برای نخستین بار در سطح کشور در نوروز 92 انجام خواهد شد.

به گفته وی، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با هتل‌های شهرستان همدان، همه مسافران نوروزی که اسکان در هتل‌های این شهرستان را داشته باشند همه روزه می توانند از تور رایگان گردشگری مذهبی همدان برخوردار شوند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان عنوان کرد: این تور به صورت همه روزه و در هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در اختیار میهمانان و مسافران هتل‌های همدان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پنج امامزاده شاخص عبدالله(ع)، امامزاده محسن(ع)، امامزاده یحیی(ع)، امامزاده شاهزاده حسین(ع) و امامزاده فرزند علی(ع) امامزادگان هدف تور گردشگری مذهبی در نوروز امسال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: در اجرای این طرح از حضور مبلغان دینی نیز در راستای معرفی شخصیت و پیشینه تاریخی امامزادگان و فرهنگ غنی وقف نیز بهره گرفته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار