شرایط استفاده دانشجومعلمان از جایزه بنیاد ملی نخبگان

دانشجومعلمان برای بهره‌مندی از جوایز بنیادملی نخبگان تا 20 مهرماه فرصت ثبت نام در وبگاه‌های معرفی شده از سوی این بنیاد را دارند.

کد مطلب: ۶۶۹۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، بنا بر اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین نامه "اعطای جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر" تسهیلات ویژه ای را در قالب چهار جایزه آموزش، پژوهش، فناوری و فرهنگ به دانشجویان صاحب استعداد برتر دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور اعطا می کند .

بر همین اساس دانشجومعلمان سال اول، پذیرفته شده در آزمون سراسری 1396 به منظور بهره مندی از این جوایز در سال تحصیلی97-1396 می توانند به وبگاه بنیاد نخبگان استان تهران به نشانی tehran.bmn.ir و سامانه اطلاعاتی بنیاد یا وبگاه های معرفی شده از سوی بنیاد ملی نخبگان در سایر استان ها، مراجعه و ضمن مشاهده اطلاعیه، اطلاعات و مدارک درخواستی؛ برای تشکیل پرونده و ثبت نام از طریق وبگاه soraya.bmn.ir اقدام کنند.

فرصت نهایی برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست، بیستم مهرماه 1396 بوده و دانشجو معلمان به منظور بهره مندی از تسهیلات آئین نامه مذکور باید اطلاعات و مستندات خود را حداکثر تا تاریخ مذکور در سامانه بنیاد ثبت و بارگذاری نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار