پانا گزارش می دهد

نقص فنی هواپیمای پرواز ماکو به تهران و وحشت مسافران+تصاویر

​نقص فنی هواپیمای پرواز ماکو به تهران منجر به لغو شدن این پرواز و وحشت مسافران شد.

کد مطلب: ۶۶۷۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، هواپيماي بويينگ ٧٣٧ شركت هواپيمايي سپهران که قرار بود ساعت 17:10 بعدازظهر امروز از فرودگاه ماکو آذربایجان غربی به مقصد تهران پرواز کند، به دلیل نقص فنی در این فرودگاه زمین گیر شد .

مسئولان این پرواز، پس از سوار شدن مسافران در هواپیما در فرودگاه ماکو متوجه نقص فنی این هواپیما شدند. شاهدان عینی در این رابطه می گویند: موتور سمت راست هواپیما دچار مشکل شده بود و از آن قسمت دود بلند می شد. پس از مشاهده دود، آتش نشانان وارد عمل شدند و ماشین آتش نشانی در محل حاضر شد .

این شاهدان اضافه می کنند: مسافران تا يك ساعت و نيم داخل هواپيما ماندند تا در نهايت خلبان اعلام كرد كه مشكل هواپيما رفع نشده و مسافران به سالن پرواز هدايت شدند .

نقص فنی هواپیما و بلند شدن دود از آن موجب شد تا مسافران دچار ترس، استرس و وحشت شوند و لغو این پرواز صدای مسافران را درآورد و همچنین جمعی از مسافران از عدم هماهنگي فرودگاه و نماينده شركت هواپيمايي سپهران انتقاد کردند .

پس از لغو پرواز هواپیمای ماکو به تهران، برخی از مسافران از طريق فرودگاه تبريز و برخي ديگر با اتوبوس به تهران آمدند و سایر مسافرین و کادر پرواز با استقرار یافتن در هتل سردار ماکو، صبح فردا قرار است که پس از برطرف شدن نقص فنی، با همین هواپیما به سمت تهران حرکت کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار