فرمانده انتظامی استان فارس در پاسخ به پانا:

حضور به موقع نیرو ها، برجسته ترین فعالیت انتظامی فارس در پیشگیری از وقوع جرائم در سال 91

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: حضور به موقع نیرو ها، برجسته ترین فعالیت انتظامی فارس در پیشگیری از وقوع جرائم در سال 91 بود.

کد مطلب: ۶۶۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

سردار سیروس سجادیان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار پانا در خصوص برجسته ترین برنامه انتظامی فارس در پیشگیری از وقوع جرم، با بیان این مطلب افزود:در حوزه امیت شاهد ارتقای شاخص ها بوده ایم که این نشان از موثر بودن فعالیت های انتظامی استان فارس است.


وی در ادامه ضمن اشاره به برنامه های انتظامی فارس در ایام نوروز، گفت: اصلی‌ترین محور در فعالیت‌های پلیس فارس در ایام نوروز، ارتقا سطح امنیت تردد بیرون‌ و درون‌شهرها و همچنین ارتقا سطح امنیت عمومی شهروندان و مسافران است.


سجادیان افزود: امسال همچون سال‌های گذشته، گشت‌های موتوری و پیاده را در نقاط مختلف شهر شیراز و سایر نقاط استان، فعال خواهیم كرد.


فرمانده انتظامی استان فارس بر اهمیت توجه مردم به تذكرات پلیس تاکید و خاطرنشان کرد: اگر شهروندان قصد مسافرت كوتاه یا بلند مدت را دارند، حتما راهكاری برای پایش‌ مطلوب‌تر منازل خود بیندیشند.


سجادیان اضافه كرد: پلیس آمادگی معرفی متقاضیان برخورداری از خدمات شركت‌های انتظامی بخش خصوصی، كه تحت نظارت نیروی انتظامی فعالیت می‌كنند، را دارد.


وی با اشاره به راه‌اندازی رسمی قرارگاه فرماندهی انتظامی ویژه نوروز در ورودی دروازه‌قرآن شیراز، گفت: امسال مباحث فرهنگی را به‌صورت جدی‌تر دنبال خواهیم كرد.


سجادیان از استقرار یك واحد سینما صحرایی در ورودی دروازه‌قرآن شیراز توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت: پلیس در محل استقرار خود خدمات مناسبی را در زمینه مسایل فرهنگی و مشاوره‌ای به مسافران و شهروندان ارائه خواهد كرد.


فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه پلیس در ایام نوروز، تیم‌های دو تا بیست نفره را سازمان‌دهی و در نقاط مختلف درون و بیرون شهرها مستقر خواهد كرد، گفت: 170 ایستگاه پلیس برای ارایه خدمات انتظامی به مسافران ایجاد خواهد شد و 600 واحد گشتی در مسیرهای مختلف ترددی فارس، بر امنیت ترافیك نظارت كامل خواهند داشت.


سجادیان استقرار تیم‌های پزشكی برای ویزیت رایگان مسافران نوروزی، گشت‌های بالگرد پلیس، تامین بسته‌های راهنمایی و گردشگری و فرهنگی برای مسافران و ارایه خدمات مشاوره‌ای در ایستگاه‌های پلیس را از جمله برنامه‌های امسال نیروی انتظامی در فارس اعلام كرد.


وی در پایان نیز ابراز داشت: خوشبختانه به واسطه فعالیت و همكاری مطلوب رسانه‌ها، شاهد ارتقا سطح فرهنگ اجتماعی مردم در ابعاد مختلف هستیم و این موضوع سبب، كاهش آمارهای تصادفات و حوادث جاده‌ای و كاهش آمار برگه‌های جریمه صادرشده در سال 91 شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار