کلنگ احداث آموزشگاه 6کلاسه در روستای تپه سلام به زمین زده شد

آموزشگاه 6 کلاسه ارشاد با اعتباری بالغ بر 6 میلیاد ریال در زمینی به مساحت 2000 مترمربع در روستای تپه سلام احداث خواهد شد.

کد مطلب: ۶۶۳۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، این مراسم با حضور قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شریف سرخس، فریمان و بخش های رضویه و احمدآباد و باقریان مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه رضویه کلنگ احداث آموزشگاه 6کلاسه متوسطه دوره اول ارشاد با اعتباری بالغ بر 6 میلیاد ریال در زمینی به مساحت 2000 مترمربع به زمین زده شد. در این مراسم سید احسان قاضی زاده هاشمی از زحمات مدیریت آموزش و پرورش منطقه رضویه مبنی بر پیگیری های لازم جهت بازسازی مدارس آسیب دیده از زلزله منطقه با استفاده از اعتبارات دولتی و خیرین تقدیر و تشکر کرد و اهدای زمین توسط خیر نیک اندیش ذبیح اله رزقی برای احداث این آموزشگاه را امری خداپسندانه و باقیات الصالحات دانست.
محمد باقریان مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه رضویه گفت: هم اکنون 16 پروژه ساخت مدرسه در منطقه درحال اجرا می باشد که در روزهای آتی پروژه های مدارس روستاهای زلزله زده کلاته حاج علی، کلاته قدم، درخت بید و دبستان خیرساز الزهرا (س) در شهر رضویه به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار