مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

بهره برداری بخش رادیولوژی و سونوگرافی درمانگاه فرهنگیان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بخش رادیولوژی و سونوگرافی که مورد تقاضای مردم خراسان جنوبی به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان بود، در محل درمانگاه فرهنگیان استان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۶۶۲۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ،عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در آیین افتتاح بخش رادیولوژی درمانگاه فرهنگیان استان اظهار کرد: بیش از یک میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی این بخش از درمانگاه فرهنگیان هزینه شده است که با استقرار آن، فرهنگیان، دانش آموزان و مردم خراسان جنوبی از کلیه خدامت درمانی، تشخیصی و پارا کلنیکی به صورت کامل برخوردار شدند.

وی، با بیان این که جامعه فرهنگی، دانش آموزان و تمام اقشار مختلف استان از مزایای این طرح برخوردار می شوند، تصریح کرد: دستگاه سونوگرافی، دستگاه رادیولوژی، پانورکس به همراه سفالومتری، رادیوگرافی دندان و پرینتر لیزری دیجیتال از جمله تجهیزاتی است که برای تکمیل بخش رادیولژی درمانگاه فرهنگیان خراسان جنوبی خریداری و نصب شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 9 پزشک متخصص در این درمانگاه، اضافه کرد: با استقرار پزشک متخصص ارتوپد و قلب و عروق بخش تخصصی درمانگاه فرهنگیان نیز تکمیل می شود.

وی، از توسعه تجهیزات فیزیوتراپی و کاردرمانی در آینده نزدیک خبر داد و یاد آور شد: توسعه و ارتقای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی از راهبردهای اصلی این اداره کل در بخش درمان به شمار می رود.

لامعی با بیان این که از ابتدای سال جاری بیش از یکصد هزار نفر از مردم خراسان جنوبی، دانش آموزان و فرهنگیان استان از این درمانگاه خدمات درمانی و بهداشتی دریافت کرده اند، اضافه کرد: درمانگاه فرهنگیان استان سالانه به بیش از یک و نیم میلیون نفر از مردم استان در بخش های عمومی، تخصصی، توانبخشی، فیزیوتراپی و دندان پزشکی خدمات ارایه می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار