استاندار اسبق اصفهان درگفت و گو پانا:

هنوز گزینه قطعی برای تصدی استانداری اصفهان انتخاب نشده است

استاندار اسبق اصفهان گفت:خوشبختانه افراد متعددی برای تصدی مسئولیت استانداری اصفهان مطرح هستند و اکثر آنها نیز از شایستگی لازم برخوردارند. ممکن است اسم بنده نیز توسط برخی از دوستان مطرح شده باشد اما مذاکره ای در این زمینه با بنده نشده است.

کد مطلب: ۶۶۱۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

سید محمود حسینی استاندار سابق اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: اگرحضور استاندار جدید باعث شود مسائل و مشکلاتی که اصفهان هم اکنون با آنها رو به رو است مانند مشکلات آب و محیط زیست را حل کند بسیار مطلوب است .

استاندار اسبق اصفهان یاد آورشد: هر کسی بخواهد در این مقطع مسئولیت مدیریت ارشد استان را بر عهده بگیرد همه باید کمک کنند و تصور می کنم اصفهان مسائل عمده ای را دارد که مهترین آنها مدیریت آب در سطح اصفهان است. اصفهان دیگر نمی تواند قطب صنایع فولاد و صنایعی که به آب نیاز دارد، باشد. اصفهان باید به سمتی حرکت کند که اقتصاد خود را با فناوری های نو و با گردشگری و مشارکت مردم به پیش ببرد. اقتصاد اصفهان با روال گذشته پیش نخواهد رفت.

وی ادامه داد : اگر بخواهیم بحث شعار های آقای روحانی مطرح شود ایشان در سفری که به اصفهان در این انتخابات داشتند بر چند مطلب تاکید کردند که تصور می کنم اگر آنها اجرایی شود بسیار بربای مردم اصفهان مهم است که گفت در دور اول تمرکز خود را بر احیای دریاچه ارومیه گذاشته بودم و اکنو می خواهم تمام انرژی خود را برای احیای زاینده رود بگذارم و همچنین قطار سریع السیر اصفهان - تهران را که مدتها است متوقف شده است را تا پایان دولت دوازدهم اجرا خواهم کرد و بحث توریسم و گردشگری را محور فعالیت ها برای اصفهان قرار خواهم داد. اگر این وعده ها در دور دوم عملیاتی شود جبران کسری هایی که در دور یازدهم اصفهان با آن مواجه بوده است خواهد شد .

حسینی خاطر نشان کرد: دولت آقای روحانی بعد از دولت آقای احمدی نژاد یک مشی انسدادی داشت؛ روی کار آمد. با مشی اعتدالی دولت یازدهم احزاب زیادی مجوز گرفتند و فضا برای فعالیت های سیاسی بازتر شد. دولت یازدهم یک دوره گذار از یک سیاست انسدادی به یک سیاست اعتدالی بود و کارهای خوبی هم صورت گرفت و به عقیده بنده قابل قبول بود.

وی تصریح کرد: البته نمی خواهیم بگویم که وضعیت مطلوب است امیدواریم این فضا با کمک خود احزاب ، مردم و نهاد های عمومی و مدنی فضای فعالیت ها از قبل هم بهتر شود.

حسینی تصریح کرد: نام افراد مطلوبی برای تصدی سمت استانداری اصفهان مطرح هستند و هنوز وزارت کشور به گزینه نهایی دست نیافته است تا آنجایی که بنده می دانم اسامی فقط در رسانه ها و برخی محافل مطرح شده و هنوز گزینه قطعی وجود ندارد. باید یاد مان باشد که استان هایی مانند اصفهان ، خراسان رضوی ،خوزستان و تهران استانهایی هستند که بالاخره وزرات کشور باید جوانب مختلف را برای انتخاب استاندار آنها در نظر بگیرد که افرادی در سطوح ملی باید انتخاب شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار