افتخار آفرینی دیگر دانش آموز فردیسی :

کسب مدال نقره سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان مصر -2

کسب مدال نقره سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان مصر -2017 توسط مبینا کولیوند دانش آموز متوسطه اول دبیرستان مصطفی خمینی ناحیه دو کرج

کد مطلب: ۶۶۱۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا ازآموزش و پرورش ناحیه دو کرج و فردیس ؛ مبینا کولیوند دانش آموز متوسطه اول دبیرستان مصطفی خمینی ناحیه دو کرج در سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان مصر -2017 . مدال نقره را از آن خود نمود.

سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان از روز پنچشنبه دوم شهریورماه با حضور 420 تکواندوکار (230 پسر و 190 دختر) از 45 کشور در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ آغاز و تا روز یکشنبه (5 شهریورماه) ادامه داشت.

مبینا کولیوند نماینده وزن 41- کیلوگرم ایران در دور نخست به مصاف " گریانه سیریز پیندا" از فیلیپین رفت و با نتیجه 49 بر 27 به پیروزی رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد.وی در مرحله یک چهارم با زینب تاسکین از ترکیه مبارزه کرد و با نتیجه 18 بر 13 مقابل این حریف به برتری رسید و مدال برنزش را قطعی کرد. وی در دیدای نیمه نهایی مقابل کارینا کلیواک از اوکراین مبارزه کرد.

مبینا کولیوند در دیدار نیمه نهایی با برتری 40 بر 7 مقابل کارینا کلیواک از اوکراین به دیدار نهایی صعود کرد و مدال نقره مسابقات را از آن خود نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار