میرزاده در گفت وگو با پانا:

ابعاد واژگونی اتوبوس دانش آموزان فردا در مجلس بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون، فردا سه شنبه 14 شهریور برای بررسی ابعاد سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۱۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

میرحمایت میرزاده در گفت وگو با خبرنگار پانا در خصوص پیگیری شرایط واژگونی خودروی دانش آموزان هرمزگانی بیان کرد: کمیسیون آموزش به عنوان مرجعی که به طور تخصصی به حوزه کارهای دانش آموزان و دانشجویان می پردازد قصد تشکیل جلسه ای فوق العاده برای واژگونی اتوبوس دانش آموزان را در دستور کار دارد.

وی افزود: در این جلسه فوق العاده که صبح فردا سه شنبه برگزار می شود مسئولان نهادها و عوامل مربوط به حادثه از قبیل آموزش و پرورش، وزرات بهداشت، نیروی انتظامی و وزرات راه حاضر خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در جلسه سه شنبه مسئولان نهادهای ذیربط اقدامات خود و زیرساخت های فراهم شده برای کار را در حضور نمایندگان مردم توضیح می دهند و بعد ازاستماع این توضیحات نمایندگان نظر خود را اعلام می کنند.

میرزاده یادآور شد: این جلسه به بررسی هرچه بهتر ابعاد حادثه، آسیب شناسی آن می پردازد و به پیشگیری از حوادث احتمالی بعدی کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار