در گفت و گو با پانا مطرح شد؛

جلودارزاده:خیابان مردم برای راحتی مراجعه کنندگان به مجلس بسته شده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را در مورد علت بسته شدن خیابان مردم ارائه کرد .

کد مطلب: ۶۶۰۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره منع آمد و شد وسایل نقلیه در خیابان مردم جنب مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وقتی مردم در روبروی مجلس تجمع می کردند ترافیک مختل می شد. همچنین مردم برای اینکه وسایل خود را به امانت داری تحویل دهند و به داخل مجلس نبرند مجبور بودند به سمت دیگر خیابان بروند و همین امر باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم بود .

وی افزود: دفاتر نمایندگان روبروی مجلس و در خیابان مردم ساخته شده است و به زودی ساخت آن تکمیل می شود و این خیابان را مجلس از شهرداری منطقه برای خود مردم گرفته است که مردم مجبور نشوند در خیابان اصلی تجمع کنند زیرا در خیابان مردم به علت وجود درخت و سایه محلی است برای استراحت مردم و لازم نیست برای تحویل وسایل خود به سمت دیگر خیابان بروند و علاوه براین دفاتر نمایندگان در روبروی مجلس در اختیار آنها خواهد بود .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تا جایی که بنده در جریان هستم بستن خیابان مردم برای راحتی مردم بوده است اما باید ببینیم در عمل نتیجه آن چه خواهد بود تا در صورت صلاحدید به همین منوال بماند و در غیر این صورت اصلاح شود.

وی ادامه داد: البته عبور و مرور مردمی که از این خیابان رد می شدند دچار مشکل شده است که باید مسئولان ترافیکی شهرداری تمهیدات لازم را برای سهولت در عبور مرور مردم در نظر بگیرند .

جلودار زاده یادآورشد : همکاران ما که از این منطقه عبور می کنند و به سمت منزل های خود می روند گفته اند که بستن این خیابان برای آنها مشکل ایجاد کرده و باید 2 یا 3 مسیر را ماشین ، اتوبوس سوار شوند تا بتوانند به مقصد برسند. کسانی که همیشه از این مسیر عبور می کردند مشکل دارند اما باید مسئولان ترافیک باید ببیند بیشتر این آمد و شد کجا بوده است تا بتوانند راهکار مناسبی را در این مورد اتخاذ کنند تا حداکثر راحتی برای مردم ایجاد شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار