رئیس دادگستری شهرستان داراب:

تست الکل و مرفین راننده حادثه واژگونی اتوبوس در داراب منفی است

رئیس دادگستری شهرستان داراب گفت: طبق نظر پزشکی قانونی تست الکل و مرفین راننده اتوبوس منفی بوده است و با هماهنگی بیمه در نظر است دیه فوتی‌ها و مصدومان هر چه سریع تر پرداخت شود.

کد مطلب: ۶۶۰۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، رئیس دادگستری شهرستان داراب فارس اظهار داشت: طبق نظر پزشکی قانونی تست الکل و مرفین راننده حادثه واژگونی اتوبوس در داراب منفی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی تصریح کرد: امروز با حضور نماینده دادستان شکایات خانواده مصدومان اخذ و نظریه پزشکی قانونی در رابطه با وضعیت جسمانی آنان بدون دریافت هزینه اعلام می‌شود.

وی افزود: به دستور رئیس کل دادگستری استان فارس هماهنگی لازم با بیمه به عمل آمده است که دیه فوتی‌ها و مصدومان سریع‌تر پرداخت شود.

رئیس دادگستری شهرستان داراب از بازداشت راننده اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی در صبح روز گذشته خبر داد.

وی ابراز داشت: دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است، همچنین از زمان وقوع حادثه تمهیدات لازم به دستور مراجع قضایی، فرماندار و امام جمعه برای مصدومان انجام شده است.

ساعت ۳ و ۵۹ دقیقه صبح روز جمعه 10 شهریور ماه سال جاری خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان دختر اهل رودان (استان هرمزگان) حوالی قلعه بیابان بخش جنت شهرستان داراب به اطلاع اورژانس شهرستان رسید و نیروهای امداد سریع به محل حادثه اعزام شدند.

بر اثر این رویداد، متاسفانه شماری از دانش آموزان جان باخته و دیگر دانش آموزان که مجروح شده بودند، روانه بیمارستان شدند.

این اتوبوس حامل 42 دانش آموز بود که به همراه دو سرپرست برای شرکت در اردو عازم شیراز بودند که در حوالی قلعه بیابان داراب دچار حادثه شدند.

در اولین ساعات وقوع این حادثه شورای برنامه ریزی برای رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه دیده در اداره کل آموزش و پرورش فارس تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار