آغاز جشن های دهه ولایت در 225 امام زاده و بقعه متبرکه گیلان

جشن های ویژه دهه ولایت با عنوان ولایت علوی، اکمال دین نبوی از امروز (پنجشنبه) در 225 امام زاده و بقعه متبرکه استان گیلان آغاز شده است.

کد مطلب: ۶۶۰۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان درباره برگزاری جشن های ویژه دهه ولایت در امام زادگان گفت: جشن های دهه ولایت از امروز (پنجشنبه) همزمان با روز عرفه آغاز شده و تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد.
حجت الاسلام ستار علیزاده ایجاد فضای جشن و سرور ، تبلیغ پیام غدیر، پاسخگویی به شبهات غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت را از جمله اهداف برگزاری این جشن ها عنوان و اظهار کرد: در هر یک از روزهای دهه ولایت، برنامه های ویژه ای در امام زادگان برگزار می شود.
وی بیان کرد: برگزاری دعای عرفه ، دعوت از سخنرانان و مدیحه سرایان برجسته استان، راه اندازی ایستگاه های همه واقف باشیم، برگزاری نماز عید قربان در امامزادگان شاخص با هماهنگی ستاد نماز جمعه استان و شهرستان، دعوت از سخنرانان توانمند برای تبیین زوایای معرفی عید سعید قربان و برگزاری دعای ندبه از برنامه های اولین و دومین روز دهه ولایت در امام زادگان است.
حجت الاسلام علیزاده برپایی محافل انس با قرآن کریم در امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص، برگزاری همایش های ولایت و بصیرت برای کارکنان، خانواده و اصحاب وقف، دعوت از دانش آموزان و جوانان برای حضور در فضای معنوی امامزادگان و آموزش احکام برای نوجوانان و جوانان، سخنرانی مذهبی با موضوع آشنایی با غدیر، برگزاری نشست های صنفی با موضوع وقف و تقدیر از خیرین و واقفان نمونه را از جمله دیگر برنامه ها در دهه ولایت عنوان کرد.
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم جشن میلاد امام هادی علیه السلام ، سخنرانی مذهبی با تشریح مفاد و مضامین نورانی زیارت جامعه کبیره ، برگزاری جشن سراسری عید غدیر با حضور مردم ولایتمدار در قالب کاروان های شادی با عنوان کاروان شادی جشن ولایت علوی (بصورت راهپیمایی) و حرکت به سمت امام زادگان و بقاع متبرکه از جمله دیگر برنامه هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار