بررسی میزان اثرگذاری طرح امین در مدارس ضروری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه تاکید کرد: بررسی برآیند و میزان اثرگذاری طرح امین در مدارس ضروری است.

کد مطلب: ۶۵۸۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، جلسه کمیته همکاری های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان صبح امروز در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین «سیدمهدی قریشی» امام جمعه ارومیه در این جلسه اظهار کرد: آسیب شناسی و بررسی برآیند تأثیرگذاری طرح امین در مدارس ضروریست.

وی با بیان اینکه مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی با ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه راه گشا خواهد بود؛ افزود: باید از ظرفيت هاي ساير دستگاه ها براي حمايت از حضور روحانيون و مبلغين در مدارس استفاده شود.

حجت السلام حمید ارشاد، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان نیز بیان کرد: همکاری آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه استان قابل تقدیر است چراکه طرح امین استان آذربایجان غربی در سطح کشور مطرح می باشد.

وی گفت: مبلغين و روحانيون حاضر در مدارس همراه مديران و مسولان آموزش و پرورش هستند و القاي تفكر معنوي و انقلابي و آشنايي با اصول نظام، اهداف اين حضور هستند.

گفتنی است سال گذشته 52 مدرسه امین در سطح استان فعالیت می کرد و اداره کل آموزش و پرورش استان آمادگی خود را برای افزایش این تعداد اعلام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار