در گفت و گو با پانا؛

نماینده کاشان: مجلس آماده تعامل با بطحایی است

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بطحایی می تواند با انتخاب نیروهای قدرتمند در کنار خود، نقاط ضعف وزرای قبلی را از بین ببرد.

کد مطلب: ۶۵۴۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار پانا، درباره انتخاب سید محمد بطحایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر بطحایی بتواند نسبت به وزاری قبلی از نخبگان و خبرگان اموزش و پرورش استفاده کند و مشاوران خوبی را برای خود از میان نیروهای توانمند به کار گیرد، همچنین نقاط ضعفی را که وزرای قبلی داشته اند از کار خود حذف کند، می تواند مشکلات موجود را با همفکری و تعامل مجلس حل کند و مجلس آماده این تعامل با اوست.

وی ادامه داد: معتقدم مهمترین مساله ای که در آموزش و پرورش وجود دارد، بحث اشتغال و موضوع معیشت است. همچنین تحقق بخشیدن به مطالبات فرهنگیان نیز در اولویت قرار دارد. اگر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تعامل خوبی با مجلس داشته باشد می تواند به این مسائل کلیدی در آموزش و پرورش با موفقیت رسیدگی کند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: انتظار نمایندگان مجلس، آموزش و پرورش و جامعه این است که بطحایی بتواند سند تحول آموزش و پرورش را به عنوان خط و محور اصلی خود قرار دهد.

نماینده مردم کاشان با تاکید بر ضرورت پرهیز از ورود آموزش و پرورش به مسائل سیاسی و جناحی خاطرنشان کرد: اگر آقای بطحایی در این زمینه دقت کافی را به خرج دهد می تواند با روند فراجناحی و عمومی مسائل را حل کند و این خود باعث همفکری، همدلی و هم افزایی می شود. چرا که مشکلات آموزش و پرورش بزرگ است و با تعامل و همدلی می توان آنها را حل کرد. اگر نگاه سیاسی روی آن بگذاریم نمی توان آن را حل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار