مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین:

مشی اعتدال گرایی بطحایی می تواند به آموزش وپرورش کمک کند

مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین گفت: مشی اعتدال گرایی بطحایی می تواند کمک شایانی به آموزش وپرورش کند.

کد مطلب: ۶۵۳۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، سالار قاسمی با بیان این که آموزش وپرورش یک دستگاه حاکمیتی است، اظهار کرد: آموزش و پرورش با چالش های بزرگی روبرو ست لذا نیازمند یک اجماع ملی برای حل مشکلات وچالش های پیش رو هستیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین گفت: با توجه به نقش بی بدیل واثر گذار فرهنگیان در انتخابات 24 خرداد ماه 96 ضروری است مطالبه اصلی جامعه فرهیخته آموزش و پرورش، رفع مشکلات معیشتی و منزلتی فرهنگیان فراهم شود.
وی بیان کرد: جوهره تعلیم و تربیت اخلاق مداری است که باید مدیران آموزش و پرورش مزین به آن باشند و درکنار شروط فوق باید از روحیه تلاش، انگیزه وتوان اجرایی بالابرخوردار باشند زیرا مشکلات آموزش و پرورش بسیار متعدد و متنوع بوده و باید مدیران از انگیزه بالایی برای رفع این مسایل ومشکلات برخوردار باشند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین ضمن حمایت از بطحایی گفت: وزیر پیشنهادی دولت فردی است با رویکرد علمی کارشناسی، اخلاق محور، باانگیزه ،جدّی وپیگیر امور که از ارتباطات موثری برخوردار است.
وی با بیان این که بطحایی از بدنه وزارت و از جنس معلمی است، افزود: تعامل خوب بطحایی با سازمان برنامه وبودجه و مشی اعتدال گرایی وی می تواند کمک شایانی به آموزش وپرورش کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار