در گفت و گو با پانا عنوان شد؛

رئیس جمهوری گزینه بسیار مناسبی را برای آموزش و پرورش معرفی کرده است

دبیر ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش با تاکید بر توانمندی زیاد "بطحایی" برای حل مسائل آموزش و پرورش، گفت: معتقدم ریاست جمهوری گزینه بسیار مناسبی را برای تصدی گری وزارت بزرگ آموزش و پرورش انتخاب و معرفی کرده است.

کد مطلب: ۶۵۳۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی ملکی در گفت و گو با پانا، در خصوص معرفی سیدمحمدبطحایی برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: چند سال با سیدمحمد بطحایی در بخش معاونت مالی وزارتخانه کار کردیم و به خوبی او را می شناسم.

وی ادامه داد: بطحایی انسانی شریف، معتقد به کار و آشنا به مسائل تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است. معتقدم ریاست جمهوری گزینه بسیار مناسبی را برای تصدی گری وزارت بزرگ آموزش و پرورش انتخاب کرده است.

دبیر ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: امیدواریم نمایندگان محترم با حمایت جدی و قطعی خودشان، او را برای ادامه کار در وزارت آموزش و پرورش انتخاب کنند تا این وزارت خانه بتواند مسایل روبروی خود را حل کند.

ملکی در خصوص ویژگی هایی که باید وزیر آموزش و پرورش داشته باشد، افزود: وزیر آموزش و پرورش در درجه اول باید از خانواده آموزش و پرورش باشد و این وزارت خانه را بشناسد و در درجه دوم باید در این مجموعه بزرگ در سطوح مدیریتی مختلف کار کرده باشد.

وی، آشنا بودن به مسایل تعلیم و تربیت را از دیگر ویژگیهای وزیر آموزش و پرورش آینده دانست و اضافه کرد: هر فردی که می خواهد سکانداری این دستگاه عظیم را برعهده بگیرد باید با سند تحول بنیادین آشنا باشد. باید معتقد باشد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری این سند محور تمام فعالیت ها و برنامه ها در آموزش و پرورش است.

دبیر ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش تصریح کرد: علاقه و اشتیاق زیاد، ویژگی دیگری است که باید در وزیر آموزش و پرورش وجود داشته باشد البته توانمندی نیز شرط است من این ویژگی ها را در بطحایی می بینم و امیدوارم که موفق باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار