مصوبه 800میلیاردی درزمینه اشتغالزایی و محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان

رئیس ستاد فرمان امام خمینی (ره) از مصوبه 600 میلیاردی بنیاد برکت برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان خبر داده بود که این مبلغ در جلسه هماهنگی اجرای طرح به 800 میلیارد تومان افزایش یافت.

کد مطلب: ۶۴۹۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، محمد مخبر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان گفت: در این راستا و با عنایت ویژه مقام معظم رهبری به این استان، از امروز طرح‌های ویژه ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی با اعتبار بیش از 800 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان، توسط بنیاد برکت کلید خواهد خورد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) افزود: از این مبلغ 700 میلیارد تومان در طرح‌های اشتغالزا و بیش از 100 میلیارد تومان در زمینه های محرومیت زدایی هزینه خواهد شد.

وی افزود: قبل از تصویب این مصوبه هم 200 میلیارد تومان از طرف این ستاد برای ساخت 50 مسجد، 108 مدرسه و 88 مرکز بهداشتی و طرح های کشاورزی در استان هزینه شده است که از این تعداد امروز 16 مرکز بهداشتی افتتاح خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این خصوص گفت: زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان ایجاد شده است که از این جمله می توان به طرح های ایجاد راه آهن، توسعه بندر و طرح کشاورزی 46 هزار هکتاری شمال استان اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار