نماینده مردم ارومیه در مجلس مطرح کرد:

ظرفیت های مناسب آذربایجان غربی درجهت جذب توریست های سلامت

حضرتپور نماینده مردم ارومیه درمجلس با اشاره به همجواری استان آذربایجان غربی با چهارکشور عراق، ترکیه، آذربایجان و ارمنستان،،تصریح کرد:با توجه به پایین بودن هزینه های درمان در کشورمان،می توانیم از ظرفیت های مناسب گردشگری سلامت در استان بهره ببریم و زمینه های لازم در این خصوص فراهم آوریم.

کد مطلب: ۶۴۹۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربیف روح الله حضرت پور طلاتپه نماینده مردم ارومیه در مجلس درخصوص وضعیت بهداشت و سلامت شهرها و استان های مرزی کشور،با اشاره به اینکه با همت و تلاش های جهادی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در این استان مرزی وضعیت خوب و مناسبی برای مردم فراهم شده است،گفت:عملکرد حوزه بهداشت و درمان در استان آذربایجان غربیمطلوب و مناسب بوده و حرکت ها و اقدامات بسیار خوبی جهت توسعه زیرساخت ها ، درمان و سلامت مردم صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه طی این سال های بیمارستان 650 تختخوابی، بیمارستان امام خمینی(ره) و بیمارستان بانوان در جهت خدمات دهی مطلوب به مردم استان مرزی آذربایجان به بهره برداری رسیده و توانسته در روند بهداشت و سلامت مردم موثر باشد،اظهارداشت: تمام همت و تلاش مراکز بهداشتی و درمانی استان در جهت سلامت و خدمات دهی مطلوب به مردم بوده و حتی به مردم در نواحی مرزی رسیدگی خوبی صورت گرفته است.

عضوکمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به همجواری استان آذربایجان غربی با چهار کشور عراق، ترکیه، آذربایجان و ارمنستان ، تصریح کردک با توجه به پایین بودن هزینه های درمان در کشورمان، می توانیم از ظرفیت های مناسب گردشگری سلامت در استان بهره ببریم و زمینه های لازم در این خصوص فراهم آوریم.

وی با تاکید براینکه باید از ظرفیت های موجود بهداشت و درمان در استان برای جذب سرمایه و ارزآوری استفاده مطلوب صورت بگیرد، گفت:زیرساخت های مناسبی طی سال های اخیر توسط مسئولان دلسوز استان برای بهداشت و سلامت مردم فراهم شده که باید از این بسترها برای پیشرفت استفاده کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه خانه های بهداشت و سلامت به منظور خدمات دهی به مردم مرزنشین و روستاها مجهز و به روز رسانی شده است،افزود: حرکت های جهادی و مردمی که برای بهداشت مردم دراستان صورت گرفته قابل تقدیر است و توانسته باعث سلامت و آرامش مردم شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار