رکورد بی سابقه پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی شهروندان همدانی

معاون مالی اقتصادی شهرداری همدان از رکورد بی سابقه پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی در 31 تیر توسط شهروندان همدانی خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۶۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان ، مهدی مجیدی اظهار کرد: با توجه به راه ‌ اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی، شهروندان همدان در 31 تیر سال جاری استقبال بی ‌ نظیری از این سامانه داشتند.

وی در این خصوص ادامه داد: یک هزار و 638 نفر از شهروندان همدانی به صورت غیرحضوری و از طریق پورتال عوارض خود را پرداخت کردند و از 10 درصد تخفیف پرداخت الکترونیکی و 20 درصد تخفیف عوارض نوسازی بهره ‌ مند شدند.

معاون مالی اقتصادی شهرداری همدان گفت: با پرداخت الکترونیکی عوارض از سوی شهروندان همدانی از انجام سفرهای غیرضروری شهری کاسته شده است و درآمد شهرداری در این روز به اندازه یک هشتم چهارماه اول سال است.

مجیدی اضافه کرد: طی چهار ماه نخست سال، 31/5 میلیارد ریال درآمد نوسازی مناطق چهارگانه شهر همدان بوده که توسط 12 هزار و 990 نفر از شهروندان به صورت غیرحضوری پرداخت شده و به همین میزان از سفرهای شهری کاسته شده است. وی بیان کرد: شهرداری همدان در نظر دارد به منظور قدردانی از شهروندان وظیفه ‌ شناس و تشویق و ترغیب آنها و فرهنگ ‌ سازی پرداخت الکترونیک عوارض، طی مراسمی به قید قرعه از شهروندان خوش ‌ حساب تجلیل کند.

این مسؤول به تجلیل شهرداری همدان از تلاشگران ادارات نوسازی مناطق و نواحی هم اشاره کرد و گفت: شهروندان همدانی می ‌ توانند برای پرداخت عوارض نوسازی به صورت الکترونیکی به نشانی www.hamedan.ir مراجعه کرده و نسبت به پرداخت الکترونیکی عوارض اقدام کند و از 10 درصد تخفیف بهره ‌ مند شوند. مجیدی اظهار کرد: همچنین پرداخت عوارض خودرو از طریق پورتال اعلام شده و در دفاتر پیشخوان دولت قابل انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار