دانش آموز قهرمان مسابقات بین المللی کاراته در گفت و گو با پانا:

علاقه پدرم به ورزش های رزمی باعث علاقه مندی من به کاراته شد

قهرمان مسابقات بین المللی کاراته جام دوستی ملت ها گفت: علاقه پدرم به ورزش های رزمی باعث علاقه مندی من به کاراته و روی آوردن به ورزش های رزمی شد.

کد مطلب: ۶۴۵۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

روژینا لونی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: از یازده سالگی کارته را در سبک گوجوریو گوجوکای آغاز کرده و توانستم در بخش نونهالان در مسابقات بین المللی کرمانشاه مقام قهرمانی را کسب نمایم.

وی ادامه داد: پیش از این در مسابقات استانی و کشوری نیز شرکت کرده بودم و توانستم در آن مسابقات مقام سوم را به دست بیاورم همچنین با عبور از سد اسپانیا و پیروزی مقابل حریف ایرانی خود توانستم عنوان قهرمانی کارته نونهالان را از آن خود کنم.

قهرمان مسابقات بین المللی کاراته اظهار داشت: پیش از کاراته ده سال ژیمناستیک کار می کردم اما به دلیل اینکه مسابقات این رشته فقط در سطح کشور است و به دلیل پوشش بانوان ایرانی نمی توانستم در مسابقات بین المللی شرکت کنم تصمیم به تغییر رشته ورزشی از ژیمناستیک به کاراته گرفتم.

لونی ابراز کرد: سطح مسابقات برای من معمولی بود زیرا حدود یک ماه به شدت تمرین کرده بودم و با آمادگی کامل در مسابقات حضور داشتم تا بتوانم بهترین مسابقه را بدهم و با پیروزی مقابل رقیبان برای خانواده و کشورم افتخار بیافرینم.

وی هدف از انتخاب رشته کاراته را صرفا ورزش و سلامتی خود دانست و بیان کرد: تمام تلاش خود را می کنم تا بتوانم به تیم ملی راه یافته و در المپیک افتخار آفرینی کنم و پرچم کشورم را در سطح جهان به اهتزاز دربیاورم.

قهرمان مسابقات بین المللی کاراته اضافه کرد: می خواهم از ملیحه نجفی مربی کاراته ام که در راه رسیدن به قهرمانی در مسابقات از هیچ کمکی دریغ نکرد و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتوانم به خوبی بازی کنم و شرایط را برای انجام یک بازی بدون استرس و نگرانی فراهم کرد تشکر کنم زیرا من عقیده دارم مربی در پیروزی و موفقیت بسیار تاثیر دارد.

لونی گفت: کاراته سبک های گوناگونی دارد ولی سبک گوجوریو گوجوکای یک سبک کنترلی است و نسبت به بقیه سبک ها امکان آسیب دیدگی ، خونریزی و تورم در آن بسیار کم تر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار