آذرکیش به پانا خبر داد

تاکید آموزش و پرورش بر اشاعه و ترویج فرهنگ کار،مهارت آموزی و کارآفرینی

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ کار، مهارت آموزی و کارآفرینی که یکی از اهداف سند تحول بنیادین است در مسابقات و جشنواره های ما دیده می شود.

کد مطلب: ۶۴۴۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

سید مصطفی آذرکیش در گفت و گو با خبرنگار پانا، در خصوص برگزاری مسابقه علمی کاربردی شاخه کاردانش، اظهار کرد: جشنواره های مختلفی در حوزه ما انجام می شود که همه آنها طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت می گیرد و برنامه ریزی می شود.

وی همچنین در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات، اضافه کرد: یکی از اهداف جدی در مسابقات علمی کاربردی، بهبود کیفی آموزش های مهارتی است. آشنایی جامع با توانمندی های هنرجویان، سنحش میزان کیفیت آموزش های تخصصی ارائه شده در سطح های منطقه ای، استانی و کشوری نیز از جمله اهداف برگزاری است.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: ایجاد روحیه رقابت جویی و رقابت پذیری سالم بین هنرجویان و شناسایی هنرجویان توانمند و ماهر نیز از اهداف برگزاری مسابقات علمی کاربری است.

آذرکیش اشاره کرد: تکلیف دیگری که در سند تحول بنیادین آمده نیز جز اهداف برگزاری مسابقه ها و جشنواره ها است این هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کار، مهارت آموزی و کارآفرینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار