رئیس خانه احزاب ایران در گفت و گو با پانا:

دولت نیازمند تجدید نظر در تیم اقتصادی است/نیمی از کابینه باید تغییرکند

رئیس خانه احزاب ایران عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی موفق ارزیابی کرده و با انتقاد از تیم اقتصادی دولت خواهان توجه جدی دولت به معیشت، اشتغال و بیکاری جوانان شد.

کد مطلب: ۶۴۴۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

قدرتعلی حشمتیان، رئیس خانه احزاب ایران و دبیر کل حزب مستقل و اعتدال ایران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا با یاد آوری تعطیلی خانه احزاب در دولت قبلی، خاطر نشان کرد: خانه احزاب در دولت یازدهم احیا گردید و در حال حاضر در قالب سه جریان اصلاح طلب، اصول گرایان و اعتدال گرایان فعالیت می کند. همچنین دفاتر استانی در پنج استان خراسان رضوی، گیلان ،سمنان، زنجان و یزد فعال شده و دفتر خوزستان خانه احزاب هم به زودی با حضور علی اصغر احمدی، معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار خوزستان افتتاح خواهد شد.

وی عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی را موفق دانست و اعلام کرد: در حوزه سیاست اقتصادی، دولت آینده نیازمند تجدید نظر در تیم اقتصادی دولت است. بیش از 50درصد دولت باید تغییر کند و دولت توجه جدی به معیشت، اشتغال و بیکاری جوانان داشته باشد.

دبیر کل حزب مستقل و اعتدال ایران با اشاره به این نکته که تعامل احزاب با دولت نسبت به گذشته بهتر شده ولی به ایده آل نرسیده، متذکر شد: باید خود روحانی با خانه احزاب و هر سه فراکسیون جریان اصلاح طلب، اصول گرایان و اعتدال گرایان جلساتی مشترک برگزار کند تا مشکلات احزاب مطرح شده و به پیش برد دولت و احزاب کمک شود. هدف ما کمک به نظام، رهبری و دولت است و امیدواریم دولتمردان هم دریاببند که احزاب دوستان خوبی برای دولتمردان هستند و برای پیشبرد اهداف دولت کمک می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار