مدیرآموزش و پرورش بندرلنگه:

اوقات فراغت بستری مناسب برای بروز خلاقیت و نوآوری است

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه گفت: اوقات فراغت همواره بستر مناسبی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری هاست.

کد مطلب: ۶۴۱۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

ایرج صوغانی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: نياز به گذران اوقات فراغت به گونه‌اي اجتناب‌ناپذير به منزله يك ارزش براي تمام افراد جامعه به ويژه جوانان ونوجوانان مطرح است، به گونه ای که برنامه ی هدايت‌شده براي گذران صحيح اوقات فراغت در جلوگيري از آسيب‌هاي اجتماعي، بسيار موثر است.

وی افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای هدایت رفتاری و شکوفا کردن استعدادهای خدادادی از مهم ترین ارکان فلسفه وجودی نظام تعلیم و تربیت است.

صوغانی با اشاره به تاثیر کلاس های آموزشی در اوقات فراغت دانش آموزان، تصریح کرد: ايجاد و گسترش فضاهاي مناسب و مطلوب براي گذران اوقات فراغت و ارائه طرح‌هاي عمومي متنوع كه به نحوي به كيفيت و كميت گذران اوقات فراغت كمك كند‌، ضروري و حياتي است.

وی درهمین راستا ادامه داد: دانش آموزان می توانند با آموزش یک یا چند هنر در تابستان علاوه بر پر نمودن اوقات فراغت تجارب خود را نیز افزایش دهند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد اوقات فراغت،گفت: ایشان در سخنان خود اعلام کردند که هدف، پرکردن اوقات فراغت نیست بلکه باید برای اوقات فراغت مردم هدف داشت و مهم آن است که مردم را در اوقات فراغت به اهداف و آرمان‌ های اسلام نزدیک کنیم و موجبات تعالی و سازندگی بیشتر مردم را فراهم سازیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به دنبال استفاده از هر فرصتي براي ضربه‌زدن به نسل جوان هستند و اگر از اين قشر غافل شويم لطمات جبران‌ناپذيري به جوانان و جامعه ما وارد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار