به مناسبت درگذشت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری؛

استاندار و نماینده ولی فقیه در استان فارس پیام تسلیت مشترکی صادر کردند

خبرگزاری پانا: استاندارو نماینده ولی فقیه در استان فارس پیام تسلیت مشترکی درگذشت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۶۳۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا در این پیام آمده است: رحلت اسف بار دانشمند و عالم گرانقدر حضرت آیت الله آقای حاج سید مجتبی موسوی لاری ( قدس الله نفسه الزكیه) را به پیشگاه حضرت ولی الله الاعظم امام عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عالیقدر، علما و مردم شریف استان فارس خاصه مردم ولایتمدار لارستان و علی الخصوص بیت مكرم موسوی لاری تسلیت عرض می نماییم.


این پیام می افزاید: خدمات علمی ایشان در حوزه های مختلف علوم انسانی نه فقط باعث رشد و تعالی شریعت اسلامی و مذهب عالی تشیع در اقصی نقاط عالم گردید ، بلكه موجبات تشرف جوانانی از مشتاقان و طالبان علم به اسلام عزیز شد. تالیفات آن فقیه فرزانه هم اكنون در دانشگاههای بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و مطمئنا راهگشای انسان متمدن امروزی از قیود مادی خواهد بود.


در پایان این پیام نیز آمده است: خداوند روح بلند آن حكیم و مرد الهی را با ارواح طیبه ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین محشور فرماید. از درگاه احدیت صبر بر این ضایعه مولمه را برای خانواده و دوستدران ایشان مسالت و رحمت و غفران الهی را برای آن به حق پیوسته آرزومندیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار