مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان

از خانه سالمندان نیکان گرگان بازدید کرد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از خانه سالمندان نیکان گرگان بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۳۸۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با هدف نظارت بر فعالیت واحد های خدماتی و درجهت بهبود کیفیت زندگی سالمندان و تکریم و جایگاه آنان و فراهم نمودن زمینه تعامل عاطفی و روانی سالمندان با خانواده و جامعه و ارتقاء کیفیت خدامات ارائه شده در حوزه های مختلف از جمله سلامت جسمی - روانی - توانبخشی و ... و ایجاد محیط های دوستدار سالمند،ازخانه سالمندان نیکان گرگان بازدید کرد .
دکترکلثوم غفاری توران ضمن ملاقات با سالمندان ، مدیریت و پرسنل حاضردر این مرکز ، مسائل و مشکلات این مرکز را با حضور کارشناس مسئول خانواده و کارشناس بانوان استانداری ، معاون پیشگیری و مشاور امور بانو ان و کارشناس واحد پیشگیری بهزیستی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار داد .
در این بازدید بنا به پیشنهاد مدیرکل اموربانوان و خانواده استان مقرر شد در جهت رفع نواقص و مشکلات موجود و بهبود وضعیت حاضر، جلسه ای با حضور مدیران دستگاههای مرتبط و موثر استان برگزار و راهکار های لازم درخصو ص رفع مشکلات، مورد بحث قرار گیرد .
شایان ذکر است : مرکز نگهداری خانه سالمندان نیکان گرگان حدود 18 سال مشغول به فعالیت بوده و در حال حاضر با 16 پرسنل در دو شیفت کاری از 70 خانم سالمند که اکثراً با حکم قضایی بعنوان بی سرپرست به آن مرکز معرفی شده اند نگهداری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار