16طرح دانش آموزان کرج 1در نمایشگاه بین المللی اختراعات 2017

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج از پذیرش 16 طرح پژوهشی دانش آموزان عضو انجمن دانشمندان جوان پژوهش سرای معلم آموزش و پرورش ناحیه ١ کرج در نمایشگاه بین المللی اختراعات ٢٠١٧ کاناد خبرداد..

کد مطلب: ۶۳۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

وحید یعقوبی مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج در گفتگو با خبرنگارپاناگفت : : در نمایشگاه جهانی اختراعات I-CAN 2017 کانادا که امسال در ٢٧ آگوست ٢٠١٧ مصادف با ٤ شهریورماه ١٣٩٦ در شهر تورنتو کانادا برگزار می شود ، ١٦ طرح از دانش آموزان عضو انجمن دانشمندان جوان پژوهش سرای معلم آموزش و پرورش ناحیه ١ کرج شرکت می کنند .
وی اظهار کرد: این نمایشگاه از طرف انجمن بین المللی نوآوری و مهارت های پیشرفته تورنتو زیر نظر انجمن مالکیت معنوی اختراعات جهان و فدراسیون جهانی مخترعین هر سال در کشور کانادا با حضور و مشارکت کشورهای مختلف جهان از جمله ایران ، انگلستان ، فرانسه ، آمریکا و ...برگزار می شود .
وی بیان کرد: در این نمایشگاه مخترعین سراسر جهان جهت عرضه محصولات نوآورانه خود در سطح بین المللی شرکت می کنند .
مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک هدف از برپایی این نمایشگاه بین المللی را ارتباط مستقیم با پژوهش گران ،مراکز علمی ، دانشگاهها و سازمان های ذیربط ، تبادل اطلاعات و کسب اطلاع از دستاوردهای پژوهشی و اختراعات روز دنیا ذکر کرد .
وحید یعقوبی یاد آور شد: در این رویداد بین المللی اختراعات شرکت داده شده پژوهشگران در کلاس های علمی دسته بندی شده و بر اساس نظر هیات داوران به طرح های برتر مدال های طلا، نقره و برنز اهداء می شود .
وی تصریح کرد: طرح های برگزیده نیز بر اساس انتخاب داوران و نمایندگان کشورهای مختلف جوایز و مدال های ویژه وزارت علوم و تحقیقات دانشگاهها و نمایندگی های کشورهای مختلف را در صورت کسب امتیاز لازم دریافت خواهند کرد .
وی اضافه کرد: امسال ١٦ طرح دانش آموزان عضو انجمن دانشمندان جوان پژوهش سرای معلم ناحیه ١ کرج از طریق نمایندگی تومیاد در ایران موفق به کسب پذیرش و شرکت در این رویداد بزرگ علمی شد که قابل تحسین است .
یعقوبی ادامه داد: شرکت و پذیرش طرح های دانش آموزی در این نمایشگاه بین المللی برای ایران اسلامی و البرزنشینان یک رکورد جدید محسوب می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار