معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل :

دادگستری اردبیل رتبه نخست کشوری حمایت از سرمایه‌گذاران را کسب کرد

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: دادگستری استان حمایت از سرمایه گذاری را مورد توجه قرار داده بطوریکه کمیته حمایت قضایی آن طی چند سال اخیر رتبه نخست استان های کشور را در حمایت از سرمایه‌گذاران کسب کرده است.

کد مطلب: ۶۳۵۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،یوسف خدادادی افزود: برای حمایت از واحدهای تولیدی در استان کمیته حمایت قضایی فعال بوده و در سال گذشته بیش از 13 جلسه را به منظور رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی برگزار کرده که منجر به نتیجه شده است .
وی بیان کرد: سال گذشته مشکلات 58 واحد تولیدی استان که در مورد تسهیلات بانکی مشکل داشتند مورد بررسی قرار گرفت .
وی اضافه کرد: در کمیته حمایت قضایی استان، مسئولان قضایی، نظارتی و بخش خصوصی حضور دارند و مشکلات واحدهای تولیدی را با هدف حمایت از سرمایه‌گذاری بررسی می‌کنند .
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: در بررسی های کمیته قضایی اکثر مصوبات این کمیته اجرایی شده است .
خدادادی با قدردانی از همراهی خوب اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در برگزاری مرتب این جلسات و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی افزود: امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده تمام سعی و تلاش بر این است تا در قالب این جلسات مشکلات و موانع تولیدکنندگان و فعالان این عرصه برطرف شود .
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل جلوگیری از افزایش جرایم در استان را یادآور شد وگفت: گسترش بی رویه حاشیه شهرها سبب بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی شده بطوریکه براساس بررسی های بعمل آمده بیش از 80 درصد جرائم در این مناطق شهری اتفاق می افتد .
وی درباره تشکیل واحد مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری افزود: تشکیل این واحد توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل و ابلاغ آن به دستگاه‌های اجرایی از ابتکارات جدید دادگستری استان در سال‌های اخیر بوده که می تواند بعنوان الگو در شهرستان ها هم به اجرا در بیاید .
تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفتند که از تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار