واکنش خانواده امام موسی صدر به آزادی پسر قذافی

مهدی فیروزان، با اشاره به اینکه آزادی پسر قذافی امر داخلی کشور لیبی است، یادآور شد که خانواده هر خبر مرتبط با امام موسی صدر را پیگیری خواهد کرد.

کد مطلب: ۶۳۱۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، مهدی فیروزان،‌داماد و خواهرزاده امام موسی صدر در سخنانی در واکنش به خبر آزادی سیف‌الاسلام قذافی، پسر معمر قذافی گفت: «آزادی سیف‌الاسلام قذافی یک امر داخلی و مربوط به کشور لیبی است و طبیعتا خانواده در امور داخلی کشورها دخالتی نمی‌کند. اما هر خبری، هر اتفاقی که در هر جایی از دنیا شکل بگیرد و به گونه‌ای به قضیه امام صدر مربوط باشد یا اطلاعاتی وجود داشته باشد که به نجات و آزادی امام کمک کند، طبیعتا خانواده با دقت و با سرعت به آنها رسیدگی می‌کند. مانند قضیه هانیبال قذافی که امروز در لبنان بازداشت شده است و در ابتدا اعلام می‌کرد که اطلاعاتی ندارد، اما در جریان بازجویی‌های بعدی متوجه شدیم که اطلاعات بسیاری هم در اختیار داشت و پرونده او هنوز در دادگاه صالح لبنان در حال بررسی است.»

فیروزان در ادامه افزود: «درباره سیف‌الاسلام هم وکلای ما اقدام و بررسی خواهند کرد و در صورتی‌که اطلاعاتی داشته یا به محل اختفای امام دسترسی داشته باشد، قطعا پیگیری خواهیم کرد. امیدواریم که با رفتار درست سیف‌الاسلام اطلاعات و شرایط جدیدی فراهم شود و راه برای آزادی امام و دو یارش شیخ محمد یعقوب و آقای عباس بدر الدین هموار شود.»

سیف الاسلام قذافی از سال 2011 در زندان الزنتان جنوب غربی شهر طرابلس پایتخت لیبی به‌ سر می‎برد که منابع خبری عربی روز گذشته از آزادی وی به درخواست وزارت دادگستری دولت موقت لیبی خبر دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار