استاندار اردبیل:

مشکلات عشایر به صورت ریشه‌ای حل شود

استاندار اردبیل گفت: مسائل و مشکلات عشایر باید به صورت ریشه ای حل شود و نیاز به تدوین برنامه چند ساله جامع در ‏این زمینه وجود دارد.‏

کد مطلب: ۶۳۱۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، مجید خدابخش در جلسه شورای عشایر استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: مسایل و مشکلات عشایر باید به صورت ریشه ای حل شود و نیاز به تدوین برنامه چند ساله جامع در این زمینه وجود دارد که تمامی امورات عشایر در آن بررسی و مطالعه شود .

وی گفت: باید مدیران عزم جدی در زمینه حل مشکلات عشایر داشته باشند و نیاز است که حمایت‌های بیشتری از این قشر زحمتکش انجام شود .

استاندار اردبیل تصریح کرد: باید در جلسات مشکلات عشایر شنیده شود و طرح‌های بسیار خوبی در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی برای حمایت بیشتر و ارایه تسهیلات کم بهره و بدون بهره از این قشر زحمتکش باید انجام شود .

خدابخش افزود: یکی از اصلی ترین مشکلات عشایر عدم وجود درآمد مناسب و خام فروشی محصولات آنهاست که باید مورد توجه قرار گیرد .

وی بیان کرد: نیاز به عزم جدی در این زمینه در استان وجود دارد و دولت در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی از تمامی طرح‌های علمی که متناسب با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است حمایت می‌کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار