افتتاح طرحهای عمرانی ورزشی در منطقه بیست تهران

شهردار تهران درمراسم افتتاح طرحهای عمرانی ورزشی در منطقه بیست تهران گفت :کارنامه و خدماتی که شهرداری تهران در طول دوازده سال گذشته به مردم ارائه کرده روشن و واضح و همه شهروندان تهرانی حاصل این برنامه ها را در زندگی خود دیده و لمس کرده اند.

کد مطلب: ۶۲۸۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از 110 طرح عمرانی، ترافیکی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی منطقه 20 شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری تهران تا آخرین روز کاری خود مانند روز اول با قدرت به وظیفه خطیر خدمات رسانی به مردم تهران عمل خواهد کرد .

وی در ادامه عملکرد شهرداری تهران را در طول 12 سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: شهرداری تهران در حوزه ایجاد بزرگره ها، خطوط مترو، فضای سبز، توسعه حوزه های اجتماعی مانند سراهای محله و شورایاری ها و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با محور قرار دادن شعار کم کردن فاصله جنوب و شمال پایتخت عملکرد قابل قبولی از نگاه مردم داشته است .

وی با اشاره به اینکه درآمدهای شهرداری تهران 30 درصد به هزینه های جاری و 70 درصد به هزینه های زیر بنایی اختصاص پیدا کرده، اظهار داشت: شهرداری تهران در 12 سال گذشته توانسته از محل درآمدهای ناپایدار شهرداری تهران برای مردم سرمایه های پایدار و زیربنایی در سطح شهر ایجاد کند .

قالیباف با بیان اینکه خدمات شهرداری تهران از جنسی است که مردم این خدمات را در زندگی و امور شخصی خود حس می کنند یادآور شد: مترو تهران در طول 12 سال گذشته از 70 کیلومتر به 300 کیلومتر ارتقاء یافته و بزرگراه های این شهر مانند امام علی(ع) و آزادگان و سایر بزرگراه ها توسعه چشم گیری داشته اند .

وی در ادامه به نگاه و توجه شهرداری تهران در طول 12 سال گذشته به شهرری و جنوب تهران پرداخت و خاطر نشان کرد: شهرداری تهران شهرری را مهد فرهنگ قرآنی پایتخت می داند و از روز اول کاری خود همواره به این منطقه جنوبی تهران نگاه ویژه داشته و امروز پس از 12 سال بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی، حمل و نقل، زیست محیطی و بافت فرسوده این پهنه جنوبی تهران را رفع کرده است .

مراسم بهره برداری از 110 طرح عمرانی، ترافیکی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی منطقه 20 شهرداری تهران روز چهارشنبه با حضور قالیباف شهردار تهران، چمران رئیس شورای اسلامی تهران، شاهچراغی امام جمعه شهرری، سردار نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) و جمعی از مدیران شهری، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و مردم ولایت مدار شهرری در این منطقه جنوبی پایتخت برگزار شد .

در مراسم امروزاز طرح های به بهره برداری رسیده ،می توان به طرح احداث تقاطع غیرهمسطح تقی آباد شامل یک پل اصلی و یک زیرگذر جنوب به شمال، استخر و سونای مدرس، سرای محله عباس آباد،سرای محله بهشتی،سرای محله دیلمان، مسجد ساجدین آرامگاه تختی، گلخانه مرکز بازپروری، ایجاد وراه اندازی مراکز اشتغال کوثر در محله های عباس آباد،ابن بابویه، زالیزاده، گلگون،راگا، ایجاد و راه اندازی مراکز میوه و تره بار در محلات عباس آباد،صفاییه، جوانمرد، اوقاف،کریمی شیرازی، میدان بروجردی و احداث زمین های ورزشی چمن مصنوعی در بوستان های ملک آباد، صاحب الزمان، بنفشه،عمادآور، دستواره، نوسازان، جوانمرد، طالب آباد، گودرزی اشاره کرد .

شایان ذکر است ،در این برنامه از تعدادی از خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، جانبازان و مدیران درگیر در طرح های عمرانی منطقه 20 با اهدا لوح قدردانی شد .

/ خبرنگار:محمد محسنی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار