در آموزش و پرورش خوانسار اتفاق افتاد :

همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز

در همایش خیرین مدرسه ساز خوانسار ، خیر خوانساری حاج سیدعلی میرباقری، موافقت خود مبنی بر احداث خانه معلم خوانسار را اعلام نمود.

کد مطلب: ۶۲۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوانسار ، مجمع خیرین مدرسه ساز خوانسار با حضور میرمحمدی نماینده سابق شهرستان های خوانسار و گلپایکان ، فرماندار شهرستان و شهردار خوانسار ، قائدیها مدیر کل اموزش و پرورش استان اصفهان ، مهندس میرپور معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ، مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش ، خیرین و معتمدین شهرستان خوانسار و خوانساری های مقیم مرکز در هتل زاگرس برگزار شد.

در ابتدای برنامه رضا دهاقین مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوانسار ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به حضار گرامی حماسه مردمی ۲۹ اردیبهشت ماه و انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهور کشور را تبریک گفت .

وی در ادامه درباره خیرین افزود: اگر بگوییم در انسان ها باید رفتار نیک و گفتار نیک باشد ، این خصلت در شما هست و شما در درگاه خداوند در صدر اعلی هستید و مدرسه سازی یک تجارت معنوی است و هدف از مدرسه سازی انسان سازی است که مدرسه سازی عشق است و خیر عاشق

رضا دهاقین در ادامه عنوان کرد : شهرستان خوانسار دارای ۴۰۳۳ دانش آموز می باشد که ۲۱۴۳ دانش آموز مقطع ابتدایی در ۲۴ واحد آموزشی ، ۱۰۳۱ دانش آموز متوسطه اول در ۱۶ واحد و ۸۵۹ دانش آموز متوسطه دوم در ۱۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند .

وی اضافه کرد : سرانه هر دانش اموز در سال ۲۸۰۰ تومان است و ما در طی سال با کمک های بی وقفه انجمن های اولیا و مربیان ، کمک مدارس هستیم و ۶۰% مدارس ما تخریبی هستند وبالای ۴۰ یا ۵۰ سال قدمت دارند.

فرماندار شهرستان خوانسار در ادامه برنامه ضمن خیر مقدم به حضار جلسه و تقدیر و تشکر از مدیریت اموزش و پرورش شهرستان گفت : ما خوانساری ها مدیون خیرین هستیم و مردم خوانسار هر جا اسم از خیرین برده می شود با نام نیک از انها یاد می کنند.

حسن شفعتی ضمن تشکر بابت شرکت مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری افزود : امسال بیش از ۸۵% مردم خوانسار در انتخابات حضور پیدا کردند و اگر شهرستان ما شهرستان امن و خوبی است به خاطر حضور پر شور مردم در انتخابات است .

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد : ما در استان ۲۰۶۰ کلاس ۲ نوبته ،۱۲۰۰ کلاس اجاره ای ، ۴۹۴۲ کلاس تخریبی و ۶۲۶۹ کلاس نیازمند به مقاوم سازی داریم که جزو مشکلات اموزش و پرورش استان است که در سال ۹۵ هر ۲ ماه سهم آموزش و پرورش چهارده درصد در دوازده سال پیش بوده که تا الان دوازده درصد شده و دو درصد کم شده که نسبت به کشورهای دیگر که بیست و پنج درصد است بسیار پایین است.

قائدیها تاکید کرد : در ابتدای این دولت 1400 کلاس نیمه ساخته را تحویل گرفتیم که هر هفته هشت کلاس را تحویل دادیم وهمه با کمک خیرین بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار