محبی در گفت و گو با پانا:

زمان امتحانات در ماه رمضان تغییری ندارد/ 25 خرداد؛ آخرین روز امتحانات

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 25 خردادماه آخرین روز برگزاری امتحانات دانش‌ آموزان متوسطه اول است، گفت: تقارن ماه مبارک رمضان با برگزاری امتحانات دانش آموزان تاثیری در برگزاری و یا تغییر تاریخ و زمان امتحانات دوره متوسطه اول ندارد.

کد مطلب: ۶۲۷۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

عظیم محبی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که با توجه تقارن ماه مبارک رمضان امتحانات دانش آموزان تغییری خواهد داشت یا خیر؟، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان تغییری در تاریخ برگزاری امتحانات خردادماه دانش آموزان ندارد و دانش آموزان دوره متوسطه اول از روز دوم خردادماه وارد امتحانات شدند.

وی با بیان اینکه امتحانات دوره اول متوسطه تا 25 خردادماه ادامه دارد، بیان کرد: ابتدای آغاز امتحانات دانش آموزان بخشنامه برگزاری توسط وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ می شود و دفتر متوسطه اول نمی تواند در تغییر تاریخ امتحانات نقشی داشته باشد.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش گفت: در چند سال آینده نیز زمان امتحانات دانش آموزان با ماه مبارک رمضان تقارن دارد و این موضوع تاثیری در برگزاری و یا تغییر تاریخ امتحانات ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار