مرکز مشاوره آموزش وپرورش ناحیه 2 اصفهان افتتاح گردید

مراسم آیین افتتاحیه مركز مشاوره و خدمات روانشناختی ناحیه 2 با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و مدیركل آموزش و پرورش استان اصفهان و رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۲۶۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا اصفهان ، مراسم آیین افتتاحیه مركز مشاوره و خدمات روانشناختی ناحیه 2 با حضور آقای فیض ، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ، مصطفوی معاون اداره کل مشاوره وزارت ،شكوهی مدیركل دفتر مشاوره ، قائدیها مدیركل آموزش و پرورش استان اصفهان و قجاوند رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

دراین مراسم که تعدادی از معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی ، مدیران مدارس، کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه ، مشاوران ، معاونین و مربیان حضورداشتند پس از خیر مقدم ناظم زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ، فیض به ایراد سخنرانی پرداخت، و مجوز مرکز مشاوره را تقدیم ناظم زاده مدیر ناحیه 2 نمود.

لازم به ذکر است که در این مرکز مشاوره با توجه به مراجعات زیاد اولیاء و دانش آموزان مدارس ،ظرفیت سازی مناسب توسط اداره مشاوره استان اصفهان و ناحیه صورت گرفته و پس ازپی گیری درخواست صدور مجوز پروانه فعالیت ، تعداد 12 نفراز مشاوران متعهد و متخصص و یك نفرمتخصص روانپزشك به کلیه دانش آموزان و اولیای آنها خدمات روانشناختی ارائه می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار