با حضور مسئولین استانی برگزار شد :

تجلیل ار معلمان منتخب استان البرز

به گزارش خبرنگار افتخاری پانا البرز، روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت روز معلم و تجلیل از معلمان منتخب استان البرز، مراسمی در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۱۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار افتخاری پانا از البرز، ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، ضمن تبریک روز معلم و تجلیل از امیرحسین خانی دانش آموز ناحیه 4 آموزش و پرورش استان البرز بابت تلاوت آیاتی از قرآن کریم گفت: معلم باید عالم باشد، دلسوز باشد، عاشق باشد. باید کسی باشد که سرشار از عشق و علم و آزاده باشد و در برابر هیچ چیز به جز حقیقت و انصاف سر تعظیم فرود نیاورد.
وی اظهار داشت: معلم باید تمام معلومات علمی و فرهنگی و تربیتی خود را به شاگردانش نیز به درستی یاد دهد.این وظیفه ای خطیر است که بر دوش معلمان است و مقام معظم رهبری نیز در دیدار چندروز پیش به آن اشاره کرد.
ساکی افزود: امروز همه آحادم مردم متوجه آموزش و پرورش شده اند و به عنوان یک نیاز عمومی در دستور کار همه خانوادهها از روستا های دور افتاده تا مراکز متراکم از جمعیت شهری قرار دارد و خانواده ها برای انتخاب معلم و مدرسه، فعال و کنجکاو شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: برای شغل خطیر تعلیم و تربیت نیاز به امکانات و وسایل و تجهیزات و منابع داریم.
خسرو ساکی اضافه کرد:ما در استان البرز در حوزه ی منابع با عقب ماندگی های مزمنی مواجهیم تا جایی که همین امروز بر اساس نامه ای که سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور به استانداری اعلام نمود؛ برای تخصیص بودجه در سال 96 ذکر کردند که سرانه فضای آموزشی در استان البرز 75/3 می باشد یعنی 3 متر و 75 سانتی متر و میانگین سرانه فضای کشور 90/5 است، یعنی ما حدود نصف سرانه کشور را در اختیار داریم. به رغم اینکه برای تامین منابع تلاش شده، برای استفاده بهینه از این منابع نیز تلاش فراوانی شده است .
در پایان از معلمین منتخب استانی با اهداء لوح تقدیر وهدایایی قدردانی شد.

خبرنگار افتخاری پانا: ساینا نیک پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار