عیادت مدیر آموزش و پرورش کاشان از فرهنگیان بستری در بیمارستان

همزمان با شامگاه چهارمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم مدیر به همراه معاون پژوهش و منابع انسانی و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش کاشان از فرهنگیان بستری در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان عیادت کردند.

کد مطلب: ۶۱۹۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کاشان "محمود خدمتی" اظهار کرد: ملاقات‌های کوتاه و مستمر از بیماران در جریان درمان بیماری‌های جسمی و روانی موثر است و به اعتقاد روان شناسان موجب افزایش آستانه تحمل بیمار می شود.

به گفته وی، وقتی از بیماران عیادت می شود این نگرش در او شکل می‌گیرد که ارزش و جایگاه او فقط محدود به زمان سلامت و کار او نیست و در واقع این ارزش و منزلت برای شخصیت و اثرگذاری او بر جامعه است که هیچگاه فراموش نمی شود.

وی افزود: عیادت همراه با نگاه قدرشناسانه از بیمار موجب آرامش و اعتماد به نفس او می‌شود. و برای خانواده هایی که صبورانه همراه او هستند موجب امید و نشاط می شود و در مورد فرهنگیانی که شخصیت افراد جامعه را شکل می دهند این موضوع اهمیت مضاعف می یابد.

محمود خدمتی در این دیدار با بیماران فرهنگی از مناطق آران وبیدگل، دلیجان و بادرود که در این بیمارستان بستری بودند نیز ملاقات کرد و ضمن قدردانی از کادر پزشکی بیمارستان ، روند بهبود و درمان بیماران فرهنگی را جویا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار