رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد:

اختصاص 3 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار برای پاداش فرهنگیان بازنشسته

رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت گفت: 3 هزار و 400 میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پاداش فرهنگیان بازنشسته کشور در سال 95 منظور شده است که این مبلغ به تدریج در طول هفته معلم به حساب فرهنگیان واریز می شود.

کد مطلب: ۶۱۹۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، محمد باقر نوبخت در مراسم تجلیل از معلمان و بازنشستگان برگزیده استان با اشاره به طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان از فروردین ماه امسال ، خاطرنشان کرد: در قانون بودجه سال 96 سه هزار و 400 میلیارد تومان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد که به تدریج در طول برنامه ششم توسعه به بازنشستگان دولت پرداخت می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رشد 54 درصدی بودجه عمومی کشور نسبت به شروع کار دولت گفت: در سال 92 بودجه دولت 210 هزار میلیارد تومان بود که این رقم در سال 95 به 346 هزار میلیارد تومان رسیده است.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: با وجود مطلوب نبودن دریافتی های فرهنگیان ، رشد 112 درصدی حقوق معلمان نشان از رویکرد مثبت دولت در توجه به فرهنگیان است.

نوبخت به افزایش اعتبارات عمرانی در کشور اشاره کرد و افزود: برخلاف تصور برخی افراد، بودجه های عمرانی نسبت به سال 92 ، 91 درصد رشد داشته در حالیکه اعتبارات جاری به نسبت سال 92 ، رشد 71 درصدی را نشان می دهد.

وی گفت: دولت یازدهم به اقشار آسیب پذیر توجه ویژه داشته است بطوریکه دستمزد مستمری بگیران کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی نسبت به سال 92 افزایش 4/3 برابری را نشان می دهد.

در حاشیه این مراسم ، نوبخت از نمایشگاه آثار و دستاوردهای دانش آموزان هنرستانی برخی مناطق استان بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار