مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان:

جشنواره ی طبخ غذاهای دریایی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: همزمان با هفته سلامت و با هدف ترویج فرهنگ مصرف آبزیان و افزایش سطح سلامت جامعه، جشنواره ی طبخ غذاهای دریایی با همکاری اداره کل شیلات استان کرمان در ناحیه یک برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۱۱۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،سرور اسکندری در جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی که با محوریت جشنواره طبخ غذاهای دریایی در سالن کنفرانس شهید ضیاء ناحیه یک برگزار شد، گفت: یکی از ساحت های سند تحول بنیادین ساحت زیست محیطی می باشد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با اشاره به پایین بودن میزان سرانه مصرف آبزیان در کشور و خصوصا استان کرمان نسبت به میانگین جهانی گفت: برگزاری جشنواره های طبخ آبزیان با هدف ترویج فرهنگ آبزی مصرفی می تواند به بالا بردن آگاهی اقشار مختلف مردم از ارزش غذایی و خواص بی نظیر در تامین سلامت جامعه نقش داشته باشد .

ابوالقاسمی مدیر شیلات استان کرمان نیز در این جلسه گفت: با برگزاری این جشنواره، دانش آموزان و خانواده هایشان با پخت غذاهای متنوع دریایی و آبزیان، با استفاده از روش های متنوع پخت و راه های حفظ ارزش غذایی و تزیین آن ها آشنا می شوند و به برترین های این جشنواره، جوایزی اهدا خواهد شد .

گفتنی است این جشنواره به همت اداره کل شیلات استان کرمان و به میزبانی دبیرستان دخترانه فلسطین 31 فروردین ماه برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار