لاریجانی واقعه انفجار بمب در سنت پترزبورگ را محکوم کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه به رؤسای مجلس دوما و شورای فدراسیون روسیه اقدام تروریستی در انفجار بمب در ایستگاه متروی شهر سنت پترزبورگ را محکوم کرد.

کد مطلب: ۶۱۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، متن کامل پیام‌های علی لاریجانی به شرح زیر است:

«سرکار خانم والنتینا مانوینگو

رئیس محترم شورای فدراسیون روسیه

عالیجناب؛

با تأثر فراوان از وقوع حادثه تروریستی در ایستگاه متروی شهر سنت پترزبورگ مطلع شدم. مایلم از جانب خود و به نیابت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جان باختن تعدادی از هموطنانتان را به جنابعالی و ملت روسیه تسلیت عرض نموده و برای جان باختگان غفران الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر مسألت می نمایم.

وقوع حوادث تروریستی در نقاط مختلف، نشان دهنده بی حد و مرز بودن این پدیده شوم و تهدید برای امنیت و ثبات همه کشورهاست. لذا مبارزه موثر با آن، نیازمند عزم جدی تر و همکاری و همفکری جهانی را طلب می نماید. امیدواریم با مساعی و مشارکت جامعه بین المللی شاهد جهانی امن و آرام برای همه ملت ها باشیم.

سلامت و موفقیت روزافزون جنابعالی را خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران»

«جناب آقای ویاچسلا وئودین

رئیس محترم دومای فدراسیون روسیه

عالیجناب؛

با تأثر فراوان از جان باختن و زخمی شدن جمعی از هموطنانتان در اقدام تروریستی انفجار ایستگاه مترو در شهر سنت پترزبورگ مطلع شدم.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی مایلم مراتب تسلیت و همدردی خود را با جنابعالی، اعضای پارلمان، دولت و ملت کشور جمهوری فدراتیو روسیه و خانواده های مصیبت دیده ابراز دارم.

تروریسم ایده همه ملت ها را نشانه رفته است. رشد و گسترش این پدیده شوم تهدیدی برای تمامی کشورها در مناطق مختلف جغرافیایی است. همکاری و مشارکت دو کشور در مبارزه با تروریسم در غرب آسیا نتایج بسیار خوب و موثری برای صلح، امنیت و ثبات پایدار منطقه داشته است که امیدوارم این همکاری بیش از گذشته تداوم یابد.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون و بهروزی جنابعالی را خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار