مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

جابجائی بیش از ۱۱۱ هزار نفر مسافر نوروزی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۳ فروردین ۹۶، ۱۱۱ هزار و ۶۵۵ نفر مسافر نوروزی با ۱۱ هزار و ۹۴۳ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری در استان اردبیل جابجا شده اند.

کد مطلب: ۶۱۰۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، علی رحمتی با بیان اینکه در این مدت ۶۱۲ نفر از هموطنانمان از طریق پایانه مرزی بیله سوار به کشور جمهوری آذربایجان رفت و آمد کرده اند افزود: هزار و ۶۶۰ نفر از اتباع آذری نیز در طول تعطیلات نوروزی به کشور عزیزمان وارد و خارج شده اند .

وی گفت: در مدت یاد شده ۹۴۸ هزارو ۴۴۳ تردد در استان اردبیل به ثبت رسیده است .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از باز بودن کلیه راههای اصلی، فرعی و روستایی خبر داد و افزود: به دلیل بارش برف از ۲ روز گذشته راهداران در جاده‌ها نسبت به برف ‌روبی و نمک‌پاشی اقدام کرده‌اند و در وضعیت فعلی نیز نیروهای راهدار در جاده‌ها حضور دارند .

رحمتی به رفع مشکل ترافیک در محور سرعین اشاره کرد و گفت: به غیر از شهرهای پارس‌آباد، بیله سوار و کجل در سایر محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف بودیم .

وی تصریح کرد: در جاده‌های منتهی به مشگین شهر، خلخال و سرعین شدت بارش‌ها بیشتر بود و در دو گردنه اسالم و صائین نیز بارش‌ها شدت بیشتری داشته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار