مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

توانمندسازی جامعه هدف از محسنات اقتصاد مقاومتی است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: از محسنات اقتصاد مقاومتی در همه دستگاه‌های دولتی و به تبع آن‌ها سازمان بهزیستی کمک به توانمندسازی جامعه هدف و توسعه فرهنگ مدیریت و عملکرد‌ها بر اساس الگوهای فرآیندگرایی است.

کد مطلب: ۶۱۰۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، رفیعی افزود: یکی از اهداف شعار امسال توسط مقام معظم رهبری مقاوم نمودن اقتصاد خانوار و جامعه از طریق ارتقاء سطح چرخه اقتصاد کشور می باشد که از دو منظر قابل توجه است.

وی ادامه داد: ضمن اینکه می بایست بستر تولید و حمایت از این چرخه را در کشور فعال نمود، نباید از اصلاح فرهنگ صحیح مصرف در سبد خانواده و جامعه و نقش آن در اقتصاد خانواده غافل شد.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه این سازمان واقعیتی عینی از مقاومت جامعه هدف در مقابل مشکلات و مصائب اجتماعی- اقتصادی است اظهار داشت: مستمری های ماهیانه، حمایت‌های موردی، تأمین بخشی از وسایل کمک توانبخشی و لوازم توانپزشکی، حمایت‌های درمانی، مشاوره‌ای و… مصادیقی از الگوهای اقتصاد مقاومتی محسوب می رفیعی بیان کرد: در سیاست‌های جدید دولت، اقتصاد مقاومتی را به عنوان تحولی در خدمت رو به مردم و جهشی تأثیر گذار در زندگی آن‌ها، مقاوم سازی شاخص‌های اقتصادی در برابر نوسانات اقتصاد جهانی، بکارگیری سرمایه‌های ملی به صورت هدفمند در ساخت و تجهیز زیر ساخت‌های اقتصادی و ... تعریف نموده و کاربردی کرده‌اند.

وی ابراز داشت: لذا سازمان بهزیستی استان مرکزی کلیه فعالیت‌های تخصصی را در قالب اقتصاد مقاومتی، برای خدمت بر‌تر و نتیجه بخش همچنین استفاده از همه ظرفیت‌های علمی، تخصصی و امکانات بخش غیر دولتی، کاملاً عملیاتی و کاربردی پوشش داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار